جشنواره هبه برای سومین سال متوالی در سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان گفت: این جشنواره از امروز آغاز شده و تا 25 اسفندماه نیز ادامه دارد. 

حمید رضا پیوندی از  همشهریان سمنانی خواست تا  در آستانه سال جدید با تحویل اقلام و لوازم مازاد و غیر قابل استفاده  خود سهمی در تامین نیازهای نیازمندان داشته باشند و موجبات شادی انها را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: همشهریان با مشارکت معنوی خود در این جشنواره علاوه بر پاکیزگی سیمای شهر و کاهش مواد بازیافت موجب شادی وخوشحالی بسیاری از نیازمندان می شوند.

سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان از بهمن سال 92 اقدام به برگزاری طرح هبه پرداخت که در این طرح اقلام و لوازم غیراستفاده  و مازاد شامل مبل ،تلویزیون،کمد،تخت خواب ،لباس،اسباب بازی توسط  شهروندان تحویل این سازمان گشته و پس از بازسازی و نوسازی مجدد آن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان و بهزیستی و موسسات خیریه  به نیازمندان تحویل داده می شود.

به گفته وی  در دو سال گذشته بیش از 120 قلم کالا  جمع آوری  و پس از بازسازی به نیازمندان اهداء شد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند به سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان  مراجعه و یا با شماره 33334388 داخلی 3  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.