غرفه دیوار مهربانی کتاب با عنوان کوی یار مهربان و با شعار « بگذارید بدانند» درسیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در بندرعباس برپا شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مسئول غرفه دیوارمهربانی گفت: کار اصلی این غرفه جمع آوری کتاب برای مدارس و مراکز نیازمند و بدون کتابخانه است

ماه لی لی بستکی با اشاره به موفقیت طرح مردمی دیوار مهربانی افزود: ظرفیت های خوبی برای تامین نیازهای مردم در حوزه های مختلف وجود دارد که باید این ظرفیت ها فعال شود .

وی گفت: در این مدت بسیاری از ناشران حاضر در نمایشگاه آمادگی خود را برای همراهی با این برنامه و اهدای کتاب اعلام کرده اند

مسئول غرفه دیوارمهربانی سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان افزود: بازدیدکنندگان از غرفه نیز اهدای تعدادی کتاب را تعهد کرده و با نام آنان بر دیوار غرفه ثبت شده است.

ماه لی لی بستکی با اشاره به تنوع و فراگیری نیازمندان کتاب و جامعه هدف این طرح افزود: هیچ گونه محدودیتی برای تعداد و نوع کتاب های اهدایی وجود ندارد و مهرورزان فرهنگی می توانند کتاب های خود را متناسب با همه گروه های سنی و با موضوع های گوناگون اهدا کنند.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از ۱۰ بهمن با حضور ۶۷۰ ناشر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز شده است و تا ۱۶ بهمن میزبان علاقمندان به کتاب است .

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.