طرح بسيج سلامت نوروزي در مناطق زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد از اول اسفند اجرا مي شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت: اين طرح همزمان با سراسر کشور از اول اسفند الي 15 فروردين سال آينده با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط از 8 صبح تا 8 شب در تمام ایام هفته با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و مراکز تفریحی، اقامتی و سیاحتی اجرا مي شود.
دکتر حميد رضا بهرامي اظهار داشت:با توجه به موقعیت خاص و زیارتی بودن شهر مقدس مشهد و حضور زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در این شهر و شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نظارت و کنترل شرایط بهداشتی اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی از اولویت ویژه ای در حوزه بهداشت دانشگاه برخوردار است.
وي افزود: بسيج سلامت نوروزي با هدف خدمات رساني بهتر، تامين و ارتقاء سلامت شهروندان، زائران و مسافران اجرا مي شود.
مدير گروه بهداشت محيط و حرفه اي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد نيز اظهار داشت: در قاالب اين برنامه 120 تيم نظارت و بازرسي شامل 309 بازرس بر توليد و عرضه مواد غذايي و اماکن اقامتي در مناطق زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد نظارت دارند.
مهندس حسني افزود: بازديد از سالنهاي غذاخوري، قناديها، آجيل فروشيها، مراکز توليد و عرضه گوشت سفيد و قرمز، هتلها و مهمانپذيرها و سالنهاي غذاخوري بين راهي از جمله فعاليت هاي اولويت دار بازرسان برنامه بسيج سلامت نوروزي به شمار مي رود.
شایان ذکر است: مراسم آغازین بسيج سلامت نوروزي همزمان با سراسر کشور  با بکارگیری حداکثر توان کارشناسی، امکانات و تجهیزات  اول اسفند در مرکز بهداشت شماره یک شهرستان مشهدبرگزار مي شود.
انتهای پیام//
برچسب ها: بسیج ، سلامت ، نوروزی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.