مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی گفت : امسال پذیرای هشت میلیون و 220 هزار مسافر از طریق ناوگان هوایی بوده ایم، که پیش بینی می شود در پایان سالجاری این رقم به بیش از 9 میلیون مسافر برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم زاده در بازدید مدیر کل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی از فرودگاه مشهد با اشاره به اولویت فرودگاه مشهد در ارایه ی خدمات مطلوب به زائرین و مسافرین گفت: سالانه در فرودگاه مشهد 80 هزار پرواز انجام می شود.

وی گفت: برای ارایه تسهیلات بهتر، بدنبال توسعه فضا ها هستیم تا بتوانیم پاسخگوی همه نیازهای مسافرین و زائرین باشیم.

مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی افزود: با انجام مناقصه ها و اجرای طرح های در دست اجرا ازجمله طرح جامع فرودگاهی، تکمیل مسیرهای منتهی به فرودگاه و مسیرهای خروجی، و ایجاد فضای سبز، سال آینده شاهد فرودگاهی متفاوت خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته به زائرین حضرت رضا ع ارایه دهیم.

قاسم زاده با اشاره به بهره برداری از متروی فرودگاه مشهد گفت:اتصال مترو به فرودگاه مشهد یک پروژه ملی است که زمینه خدمات مناسب و مطلوب به زائرین و مسافرین را فراهم کرده است

چهره فرودگاه مشهد بسیار آبرومند شده است

مدیر کل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی هم در این بازدیدبا اعلام رضایت از اقدامات انجام شده، گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود مضجع شریف حضرت رضا (ع)، دارای موقعیتی خاص است وخوشبختانه فرودگاه مشهد به عنوان یکی از مبادی ورودی زائران و مسافران ، با امکانات و زیر ساخت های مطلوب،خدمات ارزنده ای به آنان ارایه می دهد.

سید حمید موسوی با بیان این که چهره فرودگاه مشهد بسیار آبرومند شده است؛ از خدمات مدیرکل و مسئولان فرودگاه مشهد قدردانی کرد.

وی گفت: در زمینه ایجاد فرهنگ رضوی، فرودگاه مشهد اقدامات قابل توجهی انجام داده است و امید است با همکاری و تعامل فی مابین، بتوانیم این خدمات را ارتقا دهیم.

مدیر کل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: نهادینه کردن فرهنگ رضوی و توجه به کارکردهای زیارت به ویژه در حوزه زائران خارجی که بعضا در کشورهای خود با محدودیت هایی نیز مواجه هستند؛ از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مسافر ، ناوگان ، هوایی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.