آمادگی سودان برای مشارکت در حمله زمینی به سوریه

رئیس پارلمان سودان آمادگی این کشور برای مشارکت در حمله زمینی احتمالی به سوریه را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از اسپوتنیک، "ابراهیم احمد عمر" رئیس پارلمان سودان، اعلام کرد کشورش آماده پیوستن به عملیات زمینی احتمالی در سوریه به‌اصطلاح برای مبارزه با تروریست‌ها، است.

رئیس پارلمان سودان افزود: سودان پیشتر نیز بر ضرورت مبارزه با تروریست‌ها تأکید و همزمان آنها را به اتخاذ رویکرد میانه‌روی دعوت می‌کرد، ولی روشن است که عناصر مسلح نمی‌خواهند به این درخواست‌ها گوش فرا دهند.

وی گفت: دولت سودان، در صورتی که احساس کند تلاش‌های تبلیغات ایدئولوژیک و گفتگو با عناصر مسلح بی‌فایده است، پس هرگز گزینه‌ای به‌جز مشارکت در جنگ علیه آنها را انتخاب نمی‌کند.

عربستان سعودی، امارات و بحرین تصمیم خود برای اعزام نیروی زمینی به خاک سوریه به‌بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش را اعلام کرده‌اند. موضوع مداخله نظامی این کشورها در خاک سوریه پس از آن مطرح شد که نیروهای سوری با پشتیبانی هوایی روسیه پیروزی‌های چشمگیری در شهر «حلب» یکی از مناطق مهم که در کنترل گروه‌های تروریستی وابسته به ترکیه و عربستان بود، به دست آوردند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
تادیروزبه خاطرجانت ازایران حمایت میکردی حالاکه خودت رابه چنددلارناقابل فروختی مردشدی خاک توسرناموس فروشت جرات داری پادرسوریه بذارببین چه بلایی به سرت میادای ناموس فروش چه کنی توهم ازآن دسته عربهایی که زودخودفروشی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
گدا گشنه ها برید یه فکری به حال مردم گرسنتون بکنون. در ضمن حمام هم فراموش نشه چون کثافت از سر و روی رئیس جمهور تروریستشون که تحت تعقیب اینترپل میباره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
سودان با اون رییس جمهور بی اعتبارش خیلی بلده مملکت خودش رو جمع کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
فک کنم حمله شیمیایی به سبک قدیم بکنن یعنی مریضاشونو بفرستن اونجا اخه از قیافه ریس جمهورشون که ناخوشی میباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
نیروهای مسلح سودان ، عناصر نیروی های زمینی کشورهای مرتجع عرب برای حمله به سوریه هستند !!!!!!
چه بر سر عمرالبشیر آمده است . با پول خون سربازان سودانی کاسبی می کند !!!!
چه دنیائی شده است !!!! خادم حرمین شریفین حاجی کشی می کند ، هزینه کشتار مردم غزه را می پردازد ، مردم بی گناه یمن را کشتار می کند ! روابط پلیدش با رژیم صهیونیستی را آشکار می کند ، دبیر کل سازمان ملل و سران کشورها را با پرداخت رشوه خریداری کرده و از ارای آنها سوء استفاده می کند ، رئیس جمهور سوذدان هم با به کشتن دادن سربازان سودانی آنها را فدای ال سعود پلید می کند !!!!
آخرین اخبار