معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از 25 بهمن ماه سال جاری آغاز و به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم؛ محمود خالقی ظهر امروز در نشست خبری که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد گفت:از 25 بهمن ماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت زینب(س) برای سطح دو و سه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور آغاز می‌شود.

خالقی ب
ا بیان اینکه در سطح دو آزمون ورودی انجام نمی‌شود، گفت: مصاحبه علمی برای پذیرش در این سطح از 20 تیر ماه سال آینده به مدت یک ماه صورت گرفته و نتایج آن در تاریخ 30 مرداد‌ماه 1395 اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه
62 هزار و 476 نفر مشغول تحصیل علوم دینی در حوزه‌های علمیه خواهران هستند افزود: تا کنون 37 هزار و 46 نفر در سطح دو و 353 نفر در سطح سه از حوزه‌های علمیه خواهران فارغ‌التحصیل شدند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور
با اشاره به شرایط پذیرش خواهران طلبه در سطوح مختلف، گفت: پذیرش در سطح چهار فقط از فارغ‌التحصیلان سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران و پذیرش در سطح سه نیز از فارغ التحصیلان سطح دو صورت می‌گیرد.

خالقی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.‌whc. ir از 25 بهمن ماه تا 25 اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.