معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش کردستان از برگزاری جشنواره «هویت ملی کودکان ایران اسلامی» به مناسبت دهه مبارک فجر در مراکز پیش‌دبستانی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج،صدیقه عبدالهی، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، برگزاری جشنواره «هویت ملیکودکان ایران اسلامی» در مراکز پیش‌دبستانی را از برنامه‌‌های امسال جشن‌های انقلاب ذکر کرد.


وی افزود: در این راستا به منظور توجه هرچه بیشتر کودکان به فرهنگ غنی ایران اسلامی، جشنواره‌های شاد و متنوع در چارچوب فعالیت‌های پیش‌دبستانی با تأکید بر بازی، شعر، قصه، کار دستی و نمایش خلاق با موضوع مؤلفه‌های هویت ملی در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای، مدرسه‌ای و کلاسی با همراهی خانواده‌ها، بخش‌های درون و برون سازمانی در قالب جشنواره «هویت ملیکودکان ایران اسلامی» در مراکز پیش‌دبستانی استان برگزار می‌شود.


معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و پرورش کردستان بیان کرد: در این راستا به منظور هدفمند کردن فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی ضمن بزرگداشت و آشنایی کودکان به مناسبت ایام الله دهه فجر، عناصری از هویت ملی از جمله روح معنویت و توحید و مؤلفه‌های فرهنگی از جمله پرچم، زبان فارسی در عین احترام به زبان مادری متناسب با سن مخاطبان و مقتضیات بومی ـ محلی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.