خلاصه مهم‌ترین اخبار داعش را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.



هلاکت یکی از سرکردگان داعش در عراق



به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، در این فیلم که روز پنجشنبه 15 بهمن منتشر شد، یک کودک حدودا 10 ساله نشان داده شده که به انگلیسی صحبت می کند  و پیش از بریدن سر یک گروگان، دولت آمریکا را تهدید می کند.

خلاصه اخبار داعش؛


به نقل از پرس تی وی، پلیس آلمان چندین نفر از مظونان ارتباط با داعش را که قصد انجام حمله تروریستی داشتند بازداشت کرد.

خلاصه اخبار داعش؛


به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن کشته شد.

خلاصه اخبار داعش؛


"جاسم محمد عطیه" یبمب ساز حرفه ای داعش، که چند روز پیش در عراق دستگیر شد. او اکنون در انتظار محاکمه به جرم شرکت در چندین عملیات تروریستی است و احتمالآ اعدام خواهد شد.

خلاصه اخبار داعش؛


به نقل از وب‌سایت «هوی،» ویدئویی که سوم فوریه (14 بهمن) بوسیله داعش منتشر شد، عناصر این گروه تروریستی را در حال تمرین در استان «حضرموت» یمن نشان می‌دهد. این افراد در ویدئوی مذکور، چهار زندانی را گردن می‌زنند.

خلاصه اخبار داعش؛


به نقل از دیلی میل، عناصر داعش در لیبی تصاویر جدیدی را منتشر کرده‌اند که جلاد معلول این  گروه تروریستی را نشسته بر روی ویلچر و در حال اعدام یک گروگان نشان می‌دهد. تروریست‌های داعش مدعی شدند فرد اعدامی یکی از سه جاسوسی است که به تازگی اعدام شده‌اند.  

خلاصه اخبار داعش؛

انتهای پیام/



برچسب ها: داعش ، سوریه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار