در ایام الله دهه فجر از 2 واحد آموزشی در شهرستان سمنان با 21 کلاس درس بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسمنان ، مدرسه دوازده کلاسه ابن سینا ویژه اتباع خارجی یکی از این مدارس است که در مجموع با 13 میلیارد ریال اعتبار از سوی کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان(UHNCR) و کمک خیرین افتتاح شد.

این مدرسه به مدت 85 روز توسط پیمانکار بومی استان در مساحت هزار و 224 مترمربع ، در دو طبقه با زیربنای هزار و 127و محوطه سازی دو هزار و 14 مترمربع و دیوارکشی 182 متر احداث شد.

همچنین مدرسه 9 کلاسه شهید موذن سمنان که ساخت آن از سال 83 آغاز شده بود با کمک خیرین و با صرف 9 میلیارد و 480 میلیون ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید.

از 14 طرح قابل افتتاح اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان سمنان در دهه فجر 94 چهار طرح از جمله طرح های با مشارکت بنیاد برکت و 10 طرح با مشارکت خیرین احداث و سه طرح به طور کامل با اعتبارات دولت ساخته شده است.

از 14 طرح نوسازی مدارس استان سمنان در دهه فجر امسال،13 طرح شامل طرح های عمرانی فضاهای آموزسی، فرهنگی و ورزشی و یک طرح شامل استانداردسازی تاسیسات گرمایشی 90 مدرسه در استان سمنان است.
در استان سمنان همزمان با سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی 416 طرح مختلف با اعتبار چهار هزار و 610 میلیارد ریال و با 774 فرصت شغلی افتتاح شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ساخت ، مدرسه ، 85 روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.