مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تأکید بر اینکه به تنهایی نمی‌توان در گسترش فرهنگ و سبک زندگی موفق عمل کرد، گفت: برای تقویت فرهنگ باید به شکل دبیرخانه‌ای اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در شورای هماهنگی سازمان‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان همدان اظهار کرد: هدف از تشکیل این شورا هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو با حفظ استقلال کاری است.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی ادارات عضو از ظرفیت‌های موجود عامل تأثیرگذاری بیشتر و ارائه خدمت مطلوب‌تر به جامعه فرهنگی استان است، همدلی، هم‌افزایی و اشتراک تجربیات در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری را ضروری دانست و از تشکیل مستمر جلسات این شورا خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین بررسی ظرافت‌ها به منظور گسترش اخلاق و قانون‌گرایی را از جمله اقدامات دبیرخانه عنوان کرد و گفت: ایجاد صفا و صمیمیت و گسترش فرهنگ سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی نیز از دیگر مسائل مهم است.

وی با تأکید بر اینکه به تنهایی نمی‌توان در گسترش فرهنگ و سبک زندگی موفق عمل کرد، افزود: برای تقویت فرهنگ باید به صورت دبیرخانه‌ای اقدام کرد، چراکه استان از ظرفیت‌های فرهنگی خوبی برخوردار است.

عبادی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ظرفیت هنرمندان استان در امر بهبود وضعیت فرهنگی و هنری استان استفاده کنیم همچنان که در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم و تئاتر کودک و نوجوان شاهد حضور پرشور هنرمندان بودیم.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.