همدان؛

اتوبوس مطالعه در همدان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از راه‌اندازی اتوبوس دوم و سوم مطالعه به مناسبت دهه فجر در همدان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پوروخشوری با بیان اینکه در موضوع کتابخانه‌ها به مانند اتوبوسرانی باید زیرساخت‌ها فراهم شود، اظهار داشت: ورود نهاد کتابخانه عمومی در این امر و مشارکت این مجموعه تا امروز بازخورد خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها حاکی از رضایتمندی شهروندان از افتتاح اتوبوس مطالعه دارد، افزود: در کنار منبع کتاب، باکس روزنامه با همکاری مطبوعات استان تهیه و مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

پوروخشوری با بیان اینکه مردم انتقاد و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل مختلف به سامانه 300002131 اعلام می‌کنند، گفت: با بهره‌گیری از نظرات مردم متوجه شدیم نقش آموزش‌های اولیه کم است و در کنار دیگر اقدامات به صورت پایلوت دستگاه LSD را نیز در این اتوبوس نصب کرده که استفاده خوبی از آن می‌شود.

وی با بیان اینکه توانسته‌ایم از بخش‌هایی تبلیغات بگیریم و از طریق دستگاه LSD در معرض نمایش قرار دهیم، تصریح کرد: این اقدام می‌تواند برای سازمان درآمدزایی داشته باشد و مخارج اتوبوس مطالعه را تأمین کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه قول راه‌اندازی «وای فای» در اتوبوس مطالعه را داده بودیم که اجرایی شد، گفت: بعد از یک ماه رفع مشکلات فنی توانستیم این وعده را عملی کنیم.

وی از راه‌اندازی اتوبوس دوم و سوم مطالعه در دهه فجر خبر داد و افزود: این اتوبو‌س‌ها آماده شده و مراحل نهایی در حال انجام است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

پوروخشوری با بیان اینکه این اتوبوس‌ها، مگاترانس و از اتوبوس‌های اسقاطی سازمان بوده که بازسازی شده و کتابخانه آن اجرایی شده است، گفت: دستگاه LSD نیز بر روی آنها نصب شده که از طریق نهاد کتابخانه عمومی استان کتاب‌ها تهیه و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اقداماتی در سازمان انجام شده که اثرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: طبق قانون، شهرداری‌ها و اتوبوسرانی‌ها متولی خرید اتوبوس نیستند و این اقدام از طریق یارانه صورت می‌گیرد که دولت به سازمان اتوبوسرانی و شهرداری می‌دهد.

انتهای پیام/ی‌



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.