دومین جشنواره فرهنگی شهر سالم در شیراز برگزار می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره فرهنگی شهر سالم همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه نهادینه کردن فرهنگ سلامت جسمانی و روانی شهروندان در مسیر دستیابی به توسعه پایدار شهری است .

پروین حکمت آمیز ،مبنای برگزاری این جشنواره را حفاظت از ارزش های دینی ،فرهنگی ،ملی و اصیل جامعه و صیانت از حقوق شهروندان دانست و افزود : ارائه مشاوره مذهبی به خانواده ها ،آموزش رایگان دوخت چادر و آموزش حرکات ورزشی از بخش های اصلی این جشنواره است .
وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری بخش های مختلف شهرداری شیراز ازجمله معاونت فرهنگی و اجتماعی ،معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک ،سازمان های آتش نشانی ،مدیریت پسماند ،میادین و مشاغل ،معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ،کمیته امداد و بهزیستی برگزار می شود .

پروین حکمت آمیز ادامه داد: در این جشنواره 85 غرفه نمایشگاهی در زمینه هایی چون محصولات صنایع دستی، محصولات غذایی سالم ، پوشاک ایرانی اسلامی و محصولات متنوع عفاف و حجاب عرضه می شود بیان کرد: در این رویداد فرهنگی برنامه های فرهنگی شاد ویژه ایام الله دهه مبارک فجر و نمایشگاه پوستر و عکس فجر برگزار می شود .

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری شیراز تصریح کرد :علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه از 15 تا 23 بهمن ماه از ساعت 15 تا 21 در بوستان خلدبرین برپا است . 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.