فرماندار کاشان از بهره‌برداری 125 پروژه قابل افتتاح در 9 محور کلان همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حمیدرضا مومنیان،
عصر امروز 11 بهمن در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت:این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از 272 میلیارد تومان در حوزه‌های عمران و بهسازی شهری و روستایی، اشتغالزایی، برق‌رسانی، آموزش و پرورش، کشاورزی، بهداشت و درمان، میراث و گردشگری، آبرسانی و جمع ‌آوری فاظلاب بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 62 میلیارد تومان از مجموع هزینه سرمایه‌گذاری طرح‌ها از محل منابع ملی، استانی و داخلی و 210 میلیارد تومان آن از طریق بخش خصوصی و تسهیلات بانکی تامین شده‌است گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای طرح‌ها در سال گذشته 60 درصد بود که این میزان در پروژه‌های امسال به حدود 74 درصد افزایش یافت.

به‌گفته‌وی، از مجموع 125 پروژه قابل افتتاح 40 طرح در عمران و بهسازی شهری، 47 طرح در  عمران و بهسازی روستایی، اشتغالزایی 350 نفر در هفت طرح، 10 طرح برق‌رسانی، سه طرح در آموزش و پرورش، سه طرح در کشاورزی، چهار طرح در بهداشت و درمان، چهار طرح در میراث و گردشگری، هفت طرح آبرسانی و جمع ‌آوری فاظلاب بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار کاشان تصریح کرد:افتتاح شهرک آزمایش، بازار میوه و تره‌بار مهستان، پارک پرستار، صنایع نساجی، استخر کیهان، خو ابگاه متاهلین، دو مجموعه پرورش مرغ و کبک استخر ذخیره آب، طرح هادی روستایی تتماج، چهار پروژه بهداشتی، دو اقامتگاه سنتی و احداث یک مخزن ذخیره آب از مهمترین طرح‌های قابل بهره‌برداری کاشان همزمان با دهه فجر است.

مومنیان با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر جزو برجسته‌ترین مقاطع انقلاب اسلامی ایران است گفت:این رویداد تاریخی هر سال به دلیل اهمیتی که دارد در ابعاد گسترده رسانه‌ای، خبری و بین‌المللی مورد توجه است.

وی، حضور ومشارکت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را تاکید کرد و گفت: دهه فجر به 
نوعی نماد برجسته و شاخص حمایت مردم از نظام، رهبری و ولایت و نقطه عطفی در تاریخ ایران از لحاظ تغییر ساختار از نظام مستبد به نظام مردم سالاری است.

به‌گفته‌وی، جمهوریت ساختار و شیوه و فرآیند حکمرانی و اسلامی بودن نظام مبتنی بر 
مولفه‌های اسلامی و قرآنی آن است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.