رئیس اداره برق شهرستان دهاقان گفت: در صورت تخصیص بودجه تملک دارایی، برق‌رسانی به جاده گردشگری آستانه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اکبر ترابی با اشاره به اقدامات متعدد و در راستای توسعه و بهسازی شبکه‌های برق شهرستان دهاقان اظهار داشت: همه شبکه‌های مربوط به توسعه‌های خانگی با هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیون ریال، نصب 5 دستگاه نوین در شبکه‌های توزیع برق با هزار و 400 ملیون ریال هزینه و تعویض 410 عدد کنتور معیوب 560 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه گذشته توسعه شبکه‌های روشنایی برق شهرستان در دستور کار قرار گرفت، افزود: توسعه شبکه‌های روشنایی شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیون ریال، توسعه بهسازی روستای محمود‌آباد ازجمله نصب ترانس و بهسازی شبکه فشار ضعیف و متوسط با هزینه 850 میلیون ریالی، بهسازی و احداث 500 شبکه جدید در قمیشلو و بهسازی 800 متر مربع شبکه فشار ضعیف با 160 میلیون ریال صورت گرفت.

رئیس اداره برق شهرستان دهاقان با اشاره به جابه‌جایی بهسازی معابرعمومی با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون ریال گفت: همچنین بهسازی شبکه‌های منطقه نهضت آباد، خیابان و گلستان عطاآباد، منطقه سیرک و تابلوهای فرسوده شهرستان هزینه‌ای بیش از 800 میلیون ریال را به همراه داشت.

وی با اشاره به مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه برق‌رسانی در دهاقان بیان کرد: عدم هماهنگی دستگاه‌های متولی طرح هادی که بدون هماهنگی با اداره برق شهرستان انجام می‌شود مشکلاتی از جمله در معرض خطر قرار گرفتن تیرهای برق و برخورد عابرین را به دنبال دارد که در صورت هماهنگی‌های لازم این مشکلات رفع شدنی است.

ترابی تصریح کرد: نصب داربست تبلیغاتی و پرچم در حریم شبکه‌های برق یکی دیگر از عواملی است که به آن توجهی نمی‌شود و خطرآفرین است.

وی درباره وضعیت برق‌رسانی به جاده گردشگری آستانه اظهار داشت: در صورت تخصیص بودجه تملک دارایی برق‌رسانی به جاده گردشگری آستانه ادامه می‌یابد، زیرا این جاده در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی، دامداری و مرغداری مستعد بوده و به برق رسانی بیشتری نیاز دارد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.