فردی که در شهرستان "كازرون" با معرفی خود به عنوان مامور دولتی اقدام به جعل اسناد و مدارك و فروش "اسپري فلفلي" و مجوز جعلی حمل "اسپری" می كرد، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش دستبند ماموران پليس بر دستان جاعل مامور نماگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از فارس و به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" با اعلام اين خبر گفت: ماموران مطلع شدند فردي با معرفي خود با عنوان پرسنل ارگان هاي دولتي، اقدام به جعل اسناد و مدارك و فروش "اسپري فلفلي" و جعل مجوز حمل مي كند.
 
سرهنگ "مهرداد مشوق" افزود: موضوع در دستور كار ماموران پليس امنیت عمومي شهرستان "كازرون" قرار گرفت و پس از شناسايي متهم، با هماهنگي مقام قضايي وي در منزلش دستگير شد.

وي خاطر نشان كرد: در بازرسی از منزل اين جاعل مامورنما، چند دست لباس نظامي، تعداد ۲۲ فرم درخواست "اسپري فلفل"، تعداد ليست ۲۴ نفر از درخواست كنندگان "اسپري" به همراه وجه نقد دريافتي، مهر مربوط به دفتر "پيشخوان دولت"، مهر تاريخ و باطل شد، تعدادی مجوز جعلي حمل "اسپري فلفلي" و "شوكر" کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" با اشاره به تشكيل پرونده براي متهم و معرفي وي به مراجع قضائي، از شهروندان درخواست كرد: از پرداخت هرگونه وجهي به مراجعه كنندگان ناشناس تحت عنوان مأموران دولتي، خودداري و  اين گونه موارد را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.