فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت فرماندهی انتظامی شهرستان آمل،سارق مامور نما را در یک عملیات پلیسی شناسائی و دستگیر کردند.

سرهنگ پهلوان در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود: نیمه شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان آمل، مبنی بر زورگیری و سرقت از راننده یک دستگاه خودرو وانت نیسان در میدان هزار سنگر این شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت سریعاً وارد عمل شده و اقدامات انتظامی و امنیتی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی سارقان مامور نما را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهر مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی آمل اضافه کرد: متهمان به سرقت که با مشاهده ماموران قصد فرار از دست قانون را داشتند، با عکس العمل سریع ماموران پلیس مواجه شده و خود را در محاصره پلیس گرفتار دیدند.

سرهنگ پهلوان تصریح کرد: در این عملیات پلیسی خودروی متهمان پس از لحظاتی تعقیب و گریز با شلیک چند تیر هوائی و اخطار پلیس متوقف و یکی از سارقان مامور نما به نام " سجاد- ح" شناسائی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس گفته بود، با استفاده از لباس ناجا و جعل عنوان جلوی یک دستگاه خودرو وانت نیسان را گرفته و به بهانه این که پول های راننده تقلبی است، اقدام به اخاذی وسرقت بیش از 13میلیون ریال وجه نقد کرده بود.

وی یادآورشد: تلاش پلیس برای شناسائی و دستگیری متهم دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد./ش

انتهای پیام ///

برچسب ها: پلیس ، قانون ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.