در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

هتک حرمت خانم جوان توسط خواستگارش


رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی از دستگیری خواستگاری که با شنیدن جواب منفی منجر به هتک حیثیت دختر مورد علاقه اش در فضای مجازی شده بود طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 سرهنگ 'حسن کوره بلاغی'رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: در پی ارجاع یک فقره دادخواست قضایی از خانمی جوان مبنی بر نشر تصاویر غیر اخلاقی با درج شماره تلفن های تماس و مطالب کذب و توهین آمیز در مورد وی در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، پسری جوان در این رابطه شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس هدایت شد.

کوره بلاغی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و مواجهه با شواهد غیر قابل انکار ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد که او خواستگار سابق شاکیه است و به علت شنیدن جواب منفی از سوی وی با قصد انتقام جویی و کینه اقدام به آبروریزی و هتک حیثیت نامبرده کرده است.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به قابلیت های فضای مجازی و انتشار سریع اطلاعات در این فضا، کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود هرگز اطلاعات، عکس و فیلم های شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

مرگ زن باردار در بیمارستان ماهشهر

فوت یک زن باردار و فرزندش در مراجعه به بیمارستان ماهشهر به واسطه کوتاهی و سهل‌انگاری پزشکان و کادر درمانی موجب نارضایتی مردم این منطقه شد.

در جلسه شورای اداری این شهرستان، نماینده مردم بندر امام و ماهشهر و هندیجان در خصوص بروز این حادثه ناگوار و قصور صورت گرفته از مدبریت شبکه بهداشت و درمان ماهشهر شدیداً انتقاد کرد.

تصادف خونین سرویس مدرسه در مرزن‌آباد


تصادف خونین سرویس مدرسه مرزن‌آباد زنگ هشدار را به صدا درآورد.

«محمدناصر زندی» فرماندار چالوس با بیان این‌که چهار دانش‌آموز مرزن‌آبادی بعد از ظهر یکشنبه 6 مهر در دوراهی ماسال ـ مرزن‌آباد در اثر تصادف یک پیکان سواری با یک نیسان دچار سانحه شده‌اند، گفت: این دانش‌آموزان پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس تحت درمان قرار گرفتند. خودروی پیکان حامل دانش‌آموزان به‌ عنوان سرویس ایاب و ذهاب آن‌ها نبود بلکه این سرویس از طرف خانواده‌های دانش‌آموزان مسئولیت رفت ‌و آمد آن‌ها را برعهده داشته است.

«محمدصادق فرزیب» مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس نیز گفت از مجموع چهار دانش‌آموز سانحه دیده سه نفر در مقطع ابتدایی و یک نفر نیز در مقطع دبیرستان بوده اند. وی با اعلام این‌که خودروی پیکان، سرویس دانش‌آموزان نبوده است، اظهار داشت: در خودروی پیکان علاوه بر دانش‌آموزان افراد دیگری هم حضور داشتند و به دلیل کمبود دانش‌آموز در روستاها دانش‌آموزانی که به مدارس شهر می‌آیند از خودروهای خطی برای ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند. فرزیب ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسی پلیس راه در این تصادف، خودروی نیسان به‌عنوان مقصر شناخته شد.

پایان مرگبار یک عشق شیطانی

عشق قدیمی زن و مردی که به‌خاطر مخالفت خانواده‌شان نافرجام مانده ‌بود، ‌سال‌ها بعد از ازدواج زن جوان دوباره اوج گرفت و این‌بار شوهر او را قربانی کرد.

ماموران شهرداری ملارد اوایل سال‌جاری به پلیس گزارش دادند جسد مردی جوان را در میان زباله‌ها پیدا کرده‌اند. هویت این مرد مشخص و خانواده‌اش در تحقیقات پلیسی شناسایی شدند. مقتول 28‌ساله مهرداد نام ‌داشت.

پس از انتقال جسد مهرداد به پزشکی‌قانونی، همسر او به نام زیبا مورد بازجویی‌ قرار گرفت و گفت: «من نمی‌دانم شوهرم را چه‌کسی کشته شاید قربانی زورگیری شده‌ است چون شوهرم مسافرکش بود و ممکن است مسافران از او زورگیری کرده و وی را کشته‌ باشند.» در حالی‌که شماره پلاک خودرو مهرداد در اختیار پلیس قرار گرفت زیبا نیز به‌صورت نامحسوس زیرنظر گرفته و مشخص شد این زن با مردی غریبه ارتباط دارد. به این ترتیب زیبا بازداشت شد تا درباره روابطش و احتمال نقش‌داشتن در قتل توضیح دهد.این زن بعد از چندروز مقاومت به جرمش اعتراف کرد و گفت: «سال‌ها قبل با پسری به نام شهرام آشنا شدم و رابطه عاشقانه‌ای را برقرار کردیم.

وقتی شهرام به خواستگاری‌ام آمد، خانواده‌ام موافقت نکردند و بعد هم بلافاصله مرا شوهر دادند. اینطور بود که با مهرداد ازدواج کردم. شش‌سال از این ازدواج گذشته ‌بود که یک‌روز شهرام به من زنگ زد. او خواست دوباره با هم رابطه داشته ‌باشیم. به من گفت اگر از شوهرم جدا شوم این‌بار دیگر به رضایت پدرم برای ازدواج نیازی ندارم. ارتباط من و شهرام اینطوری بود که زیاد شد. به خانواده‌ام گفتم می‌خواهم از مهرداد جدا شوم و با شهرام ازدواج کنم. آنها مخالفت کردند وضعیت من اصلا خوب نبود.

نقشه قتل شوهرم را کشیدم و شهرام هم قبول کرد آن را اجرا کند.» متهم گفت: «روز حادثه شهرام به بهانه اینکه می‌خواهد ساختمانی را نقاشی کند دنبال شوهرم آمد و او را برد. چون شوهرم نقاش بود، آمدن مشتری چندان عجیب نبود. بعد هم که او را به قتل رساند و جسدش را در زباله‌ها انداخت.»  اعترافات این زن باعث بازداشت شهرام شد و او نیز اظهارات زیبا را تایید کرد و گفت: «من هیچ‌‌وقت نتوانستم زیبا را فراموش کنم و‌ سال‌ها طول کشید تا بتوانم شماره تماسش را پیدا کنم و از او خواستم جدا شود. نمی‌خواستم به مهرداد آسیبی وارد کنم اما خانواده زیبا با او مخالفت کرده‌ بودند. راهی برای رسیدن ما دونفر به‌هم نبود و چاره کار را در قتل دیدیم.

روز حادثه زیبا به من گفت شوهرش در خانه ‌است و حالا بهترین موقعیت برای اجرای نقشه‌ای است که داشتیم. من هم مقابل خانه او رفتم و به مهرداد گفتم کسی آدرسش را داده تا برای نقاشی خانه‌ام پیشش بروم. او سوار ماشینش شد و به راه افتادیم. در جایی مناسب با او درگیر شدم و با واردآوردن ضربه‌ای ابتدا وی را بیهوش کردم، سپس به قتل رساندم و جسدش را میان زباله‌ها انداختم. فکر نمی‌کردم جنازه پیدا شود.» پرونده با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه شهرام به اتهام مباشرت در قتل و زیبا به اتهام معاونت در قتل روز گذشته برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

سوء استفاده یک زن از تفرشی ها

زنی با جعل مدارک و معرفی خود به عنوان نماینده یک شرکت کاریابی از دو شهروند تفرشی در حدود 250 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

در اوایل مهرماه جوانی با مراجعه به کلانتری مرکز شهرستان تفرش و ارائه برگه شکوائیه ای خواستار رسیدگی به یک مورد کلاهبرداری شد. شاکی به ماموران انتظامی گفت: حدود چند ماه قبل با تبلیغی در سطح شهر مواجه شدم که یک شرکت کاریاب با تبلیغات گسترده عنوان داشته بود می تواند زمینه ایجاد کار را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کند.

 وی ادامه داد: من نیز به شرکت مراجعه کردم و زنی، چند فرم به من داد و من نیز بعد از تکمیل ، آنها را تحویل دادم و وی بعد از چند روز تماس گرفت و اعلام داشت کاری متناسب من پیدا شده و لازم است که مبلغ 130 میلیون ریال به حساب شرکت واریز کنم که من نیز بلافاصله این پول را تهیه کردم و به حساب اعلام شده واریز کردم که بعد از گذشت چند هفته و پیگیری های که داشتم متوجه شدم که ادعای کاریابی کذب بوده و از من کلاهبرداری شده است.

 با دریافت این شکایت، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و تیمی از ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند که بعد از گذشت تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد این فرد کلاهبرداری های متعددی از شهروندان تفرشی داشته است. شاکیان در اظهارات خود به کارآگاهان پلیس بیان داشتند این فرد با در دست داشتن مدارکی جعلی، خود را به عنوان نماینده یک شرک کاریابی معرفی کرده است و وجوهی را در قبال یافتن کار از آنان اخذ کرده است.

سرگرد "سیروس دالوند "فرمانده انتظامی تفرش در این باره گفت: با ادامه بررسی‌های پلیس مشخص شد که این فرد حدود 250 میلیون ریال از شهروندان تفرشی کلاهبرداری کرده و متواری شده است. فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: پس از اظهارات شاکیان و بررسی شواهد و تحقیقات اطلاعاتی گسترده پلیس، زن کلاهبردار در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

 وی ادامه داد دربازرسی از منزل این فرد تعدادی مدارک جعلی کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد. سرگرد "دالوند" اضافه کرد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و شواهد موجود و در مواجهه با شاکیان به جرایم ارتکابی خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی وبا قرار قانونی روانه زندان شد.

تصادف مرگبار زانتيا با کاميون

تصادف زانتیا با کامیون درمحور روستای سانیج تفت یک کشته برجای گذاشت.

فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: در این حادثه که در کیلومتر 38 روستای سانیچ تفت رخ داد سرنشین زانتیا در دم فوت کرد و راننده دو دستگاه خودرو نیز مصدوم شدند.

سرهنگ مظفری علت تصادف را سرعت بیش از حد زانتیا اعلام کرد.

سوانح رانندگی در جاده های آذربایجان شرقی جان دو عابر پیاده را گرفت

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: دو سانحه رانندگی در جاده های استان موجب مرگ دو عابر پیاده شد.

حبیب حسینقلی زاده گفته است: در ساعات اولیه بامداد امروز در کیلومتر هشت میانه - تبریز، یک دستگاه تریلر با مرد 28 ساله ای برخورد و موجب مرگ وی شد.

وی افزوده است: در سانحه ای دیگر در صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده، موجب کشته شدن پیرمرد 70 ساله شد.

حسینقلی زاده بر لزوم استفاده از پل هوایی توسط عابران پیاده تاکید و اظهار داشته است: عبور از عرض خیابان به ویژه توسط افراد مسن موجب جان باختن تعداد زیادی از آنان می شود.

مرد خطرناک اراک به دام افتاد

شرور فراری با چندین فقره نزاع دسته جمعی و درگیری، با اقدامات اطلاعاتی مناسب پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در اراک دستگیر شد.

سرهنگ احمد عباسی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی مناسب موفق شدند، متهم فراری که از اراذل و اوباش سابقه دار اراک بود را شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با مراقبت نا‌محسوس محل‌های تردد شرور فراری و شناسایی پاتوق‌های متهم، موفق به دستگیری این فرد فراری در مقابل منزل و کشف یک فقره سلاح سرد شدند.

سرهنگ عباسی در پایان اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه و بازداشت موقت روانه زندان شد.

قتل هولناک پایان 5 ماه رابطه نامشروع/ زن جوان از شدت ضربات میله آهنی جان باخت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف یک فقره قتل در روستای پلام شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به جرح در روستای پلام استان گیلان بلافاصله مامورین به محل اعزام و مشخص گردید که زنی به هویت معلوم در پی درگیری و اصابت چندین ضربه با جسم سخت از ناحیه سر دچار جراحت و خونریزی شده و به بیمارستان منتقل گردیده و متعاقب آن به دلیل شدت جراحات فوت می‌نماید و این امر در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه ضارب از محل متواری گردیده بود و با توجه به مشاهده صحنه توسط اهالی محل و فرار متهم، قاتل توسط اهالی دستگیر و تحویل مامورین گردید و پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل متوفی اذعان داشت مدت ۵ ماه بود که با مقتوله آشنا شده بودم و با هم ارتباط نامشروع داشتیم و در طول این مدت چندین بار مبالغی از من گرفته بود و به این طریق از من اخاذی می‌نمود تا اینکه روز حادثه با خودروی نیسان خود از رودسر به اتفاق هم به روستای پلام رفته که درخواست پانصد هزارتومان را مجددا نمود که من به وی جواب دادم، پول ندارم و او مرا تهدید نمود که پول را از خانومت می‌گیرم که پس از مشاجره لفظی با او درگیر شده و با میله آهنی که در خودرو داشتم چندین ضربه به سر او زده و بلافاصله از محل متواری گردیدم.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به اقرار صریح متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان گردید.

چوپان دروغگو لرستان دستگیر شد/ کشف بیش از 1900 سکه تقلبی

فرمانده انتظامی لرستان با توصیه به همشهریان که تحت تاثیر پیامک‌های دروغین از سوی افرادی که خود را چوپان معرفی کرده و اعلام می‌دارند قصد فروش سکه طلا دارند، قرار نگیرند، از دستگیری یک کلاهبردار و کشف ۱۹۰۰ سکه تقلبی در شهرستان ازنا لرستان خبر داد.
سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: علی رغم هشدار‌های مکرر پلیس به شهروندان، باز هم برخی از افراد طعمه کلاهبرداری با پیامک‌های دروغین کلاهبرداران می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در پی مراجعه شخصی ساکن اراک به پلیس آگاهی شهرستان ازنا و اعلام اینکه فردی با وی تماس گرفته و خود را سید و چوپان معرفی نموده و قصد فروش سکه و اشیاء عتیقه به وی را دارد، بلافاصله ماموران این پلیس با هماهنگی مقام قضائی و با راهنمایی شاکی به محل قرار معامله اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: ماموران با شناسایی کلاهبردار در روستایی در اطراف شهر ازنا که با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خصوص نحوه کلاهبرداری تصریح کرد: کلاهبرداران تحت عنوان فروشنده سکه‌های تقلبی پس از ارسال پیامک به تلفن همراه شاکی مبنی براینکه (من چوپان و سید هستم و درکوهستان سکه پیداکرده و استخاره کردم مشخصات و تلفن همراه شما رویت شده) با این ترفند از سوژه خود کلاهبرداری می‌کنند.

قنبری با اشاره به اینکه، متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است، اظهار داشت: از این کلاهبردار ۱۹۰۰ سکه تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، به همشهریان توصیه کرد: تحت تاثیر پیامک‌های دروغین از سوی افرادی که خود را چوپان یا سید معرفی کرده و اعلام می‌دارند قصد فروش سکه طلا دارند قرار نگیرند.

"گل آقا" و همدستش دستگیر شدند

با تیزبینی ماموران کلانتری ۱۵ مشهد دو توزیع کننده حشیش در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در اجرای طرح امنیت محله محور ساعت یک بامداد ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵ سناباد مشهد در حال گشت زنی در خیابان قاضی طباطبائی به ۲مرد جوان که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه‌زنی بودند، مشکوک شدند.

ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند که راکب موتورسیکلت با مشاهده تیم گشت بر سرعت خود افزوده و متواری می‌شود و اکیپ گشت پس از مسافتی تعقیب و گریز موتورسیکلت را با بکارگیری قانون سلاح متوقف کردند.

ماموران گشت کلانتری با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض متهمان آن‌ها را بازرسی بدنی کرده که در این رابطه مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش از آن‌ها کشف شد.

در خور اشاره است، در این رابطه موتورسیکلت توقیف و متهمان به نام‌های گل آقا (۲۰ساله) و رضا (۱۹ساله) پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

قتل هولناک پایان 5 ماه رابطه نامشروع/ زن جوان از شدت ضربات میله آهنی جان باخت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف یک فقره قتل در روستای پلام شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به جرح در روستای پلام استان گیلان بلافاصله مامورین به محل اعزام و مشخص گردید که زنی به هویت معلوم در پی درگیری و اصابت چندین ضربه با جسم سخت از ناحیه سر دچار جراحت و خونریزی شده و به بیمارستان منتقل گردیده و متعاقب آن به دلیل شدت جراحات فوت می‌نماید و این امر در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه ضارب از محل متواری گردیده بود و با توجه به مشاهده صحنه توسط اهالی محل و فرار متهم، قاتل توسط اهالی دستگیر و تحویل مامورین گردید و پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل متوفی اذعان داشت مدت ۵ ماه بود که با مقتوله آشنا شده بودم و با هم ارتباط نامشروع داشتیم و در طول این مدت چندین بار مبالغی از من گرفته بود و به این طریق از من اخاذی می‌نمود تا اینکه روز حادثه با خودروی نیسان خود از رودسر به اتفاق هم به روستای پلام رفته که درخواست پانصد هزارتومان را مجددا نمود که من به وی جواب دادم، پول ندارم و او مرا تهدید نمود که پول را از خانومت می‌گیرم که پس از مشاجره لفظی با او درگیر شده و با میله آهنی که در خودرو داشتم چندین ضربه به سر او زده و بلافاصله از محل متواری گردیدم.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به اقرار صریح متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان گردید.

انهدام دو باند تکثیر محصولات ضد فرهنگی/ بیش از 8 هزار لوح فشرده مستهجن کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد ضمن تشریح دستور کارهای مجموعه تحت مدیریتی خویش در منطقه مذکور از انهدام دو باند تکثیر لوحها و سی دی‌های مستجهن در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سرهنگ برزو همتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد در نشست خبری مجموعه تحت مدیریتی خویش که در محل فرماندهی این منطقه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این شهرستان اظهار داشت: تلاش جهادی ، کارآمدی و اقتدار سه مؤلفه اصلی در رویکرد سال جاری پلیس به شمار می‌رود و برای رسیدن به عالی ترین سطوح تأمین امنیت اجتماعی نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: تلاش جهادی ارزشی والا در ادبیات انقلاب اسلامی دارد و شالودۀ عمل نیروی انتظامی نیز بر حفظ امنیت جامعه با تکیه بر رضایتمندی مردم، حفظ کرامت انسانی و رضایت پروردگار استوار است و در این جهت بهره‌مندی از خرد جمعی و تجارب پلیس کشورهای دیگر و تعامل با صاحب‌نظران،‌ کارشناسان و نخبگان را سرلوحۀ کار خویش قرار می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد در ادامه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد پلیس راهور شهرستان مذکور اظهار داشت: اقدامات مطلوب ، سازنده و حائز اهمیتی در حوزه مورد اشاره عملیاتی شده که کاهش 40 تا 50 درصدی تخلفات و تصادفات رانندگی در مقایسه با سال گذشته گویای نقش موثر تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده در بخش مذکور است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای 262 طرح و عملیات انتظامی در طول شش ماهه نخست سال جاری از سوی مجموعه انتظامی تصریح کرد: در هفته ناجا نیز برنامه‌ها و اقدامات متنوع و متعددی در دستور کار قرار گرفته که اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اجرای طرحهای پیشگیرانه از سرقت، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش پلیس، امنیت و اصناف، حجاب و عفاف و ... از نمونه‌های آن است.

سرهنگ برزو همتی در پایان خاطر نشان کرد: اخیراً نیز عملیاتها و اقدامات سازنده‌ای به مرحله اجرا در آمده که انهدام دو باند تکثیر لوحها و سی دی های مستجهن و کشف 8 هزار فیلم و سی دی ، دستگیری شش شرور در سطح شهرستان از جمله این عملیاتها به شمار می‌رود و به فضل الهی با فرهنگ سازی هوشمندانه و دقت نظر پلیس در حفظ و آرامش شهروندان روند ارتقاء سطح امنیت در سطح شهرستان ملارد در آینده نیز استمرار پیدا خواهد کرد.

آتش سوزی گسترده در مجتمع مسکونی شهر مشهد/ 2 زائر تهرانی از میان آتش بیرون آورده شدند+تصاویر

ظهر امروز یک مجتمع بزرگ مسکونی در شهر مشهد دچار آتش سوزی گسترده‌ای شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ظهر امروز یک مجمتع 300 واحدی مسکونی در خیابان وحدت شهر مشهد دچار آتش سوزی شد.

به دنبال این حادثه، سریعا چندین ایستگاه آتش نشانی در محل حاضر شدند و با پهن کردن تشک نجات و استفاده از نردبان 32 متری به نجات افراد داخل این ساختمان شتافتند.

بنا بر گزارش خبرنگار حاضر در محل باشگاه ‌خبرنگاران‌، آتش سوزی از داخل موتور‌خانه این مجتمع شروع شده و سریعا به طبقات بالاتر سرایت کرده است.

همچنین آتش‌نشان‌ها اعلام کردند 7 نفر را از میان آتش نجات دادند که در میان این افراد 2 زائر تهرانی نیز دیده می‌شود.

از سوی دیگر شاهدان عینی نیز تعداد بیشتر نجات یافتگان در دقایق اولیه آتش سوزی را حکایت کردند.

سرانجام پس از 30 دقیقه، حریق با تلاش آتش نشان‌ها مهار شد و عملیات لکه گیری همچنان ادامه دارد.

زورگیری از رانندگان به نام مامور نیروی انتظامی/انتقال خودروهای سرقتی به استان مرزی کشور


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از دستگیری سارقان مامورنما در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن کاهنی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ با دو نفر سرنشین مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.
 
وی گفت: راننده خودرو با توجه به وجود موانع و ایست ماموران از محل متواری شد که خودروی تحت تعقیب با اقدامات پلیس متوقف و سرنشینان آن دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودوری تحت تعقیب دارای سابقه سرقت از استان خراسان رضوی است که سرنشینان خودرو هویتشان را پنهان کرده و از سرقتی بودن خودرو اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.
 
کاهنی تصریح کرد: با دعوت از مال‌باخته و حضور وی در اداره آگاهی شهرستان نهبندان برگ تازه‌ای از پرونده گشوده شد و شاکی ضمن شناسایی هر دو متهم عنوان داشت متهمان در پوشش مامور نیروی انتظامی از من سرقت کرده‌اند و سابقه چند فقره زورگیری دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: با کنترل تصاویر ضبط شده دوربین‌های کنترل ترافیک شهری مشهد تصاویر متهمان به وضوح قابل رویت بود، که با مدارک به دست آمده متهمان مورد بازجویی قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نمی‌دیدند با اعلام هویتشان به انتقال دو دستگاه خودرو تویوتا که زیرپوشش مامور از مشهد مقدس سرقت شده بود به استان‌های مرزی کشور اعتراف کردند.
 
کاهنی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، تحقیقات و بررسی‌ها در ارتباط با چگونگی عملکرد این باند، کشف اموال مسروقه و نیز تعداد سرقت‌های انجام شده توسط زورگیران مامور نما در حال پیگیری است.


















انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
خدا بیامرزه گل آقارو