مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: 70 هزاردانش آموزبا 12 هزارسرویس خودروبرای مدارس سرویس دهی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن سقایی با بيان اين مطلب گفت: امیدورایم با برنامه ریزی های صورت گرفته برای سرویس های مدارس بتوانیم تا حدودی حجم ترافیک اوایل مهرماه را کنترل كنيم.

وی ادامه داد: با فعالیت منظم سرویس های مدارس واستفاده دانش اموزان از حمل و نقل و عمومی ترافیک روان را همانند قبل در سطح شهر شاهد هستیم.

وی افزود:49 شرکت با سازمان تکسیرانی برای سرویس مدارس همکاری داشته است.

سقایي تاکید کرد:تنها سه روز تا بازگشایی مدارس باقی مانده و فرصت کوتاهی باقی است تا برای برنامه ریزی مناسب هماهنگی لازم انجام شود.

مدیرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری اصفهان گفت:سعی براین است تا برای سرویس مدارس دخترانه رانندگان بانو فعال شوند و در صورتی که این امکان وجود نداشته باشد رانندگانی که سن بیشتری دارند برای سرویس مدارس دخترانه انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری یکی از دل نگرانی ها ورود سرویس مدارس به محدوده زوج و فرد بوده که با برنامه ریزی های انجام شده برای تمام سرویس های مدارس در محدوده ترافیکی زوج و فرد ،در سرویس دهی، کارت مجوز ورود به طرح صادر شده است.

سقایی يادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا برای ساعت تعطیلی مدارس در محدوده طرح ترافیک نیز هماهنگی های لازم با اموزش و پرورش انجام شود و این مدارس در ساعت تعطیلی طرح؛یعنی ازساعت 13:30 تا 16:30 تعطیل شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.