مروري بر حوادث استان‌ها در ساعات گذشته؛

مرگ دردناک کودک یک ساله در حمام/ برخورد پيكان با هفت دانش‌آموز/ سرقت 1.5 میلیاردی از خط لوله نفت

در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

عشق مصرانه دختری به کارمندش، دردسرساز شد

چندی پیش مرد جوانی آشفته به شعبه 14 دادسرای خارک مراجعه کرد و به بازپرس امجدیان گفت: کارمند یک مرکز آموزشی در تهران هستم و سه سال پیش در این مرکز به صورت قراردادی مشغول به‌کار شدم که ریاست آن برعهده زن جوانی است. از آنجا که نه من و نه رئیسم ازدواج نکرده بودیم به هم علاقه‌مند شدیم و به پیشنهاد این زن قرار گذاشتیم که هراز گاهی در بیرون از محیط اداری همدیگر را ببینیم تا بیشتر از هم شناخت داشته باشیم.

این قرار ملاقات‌های ما در حالی صورت می‌گرفت که خانواده من هیچ‌گونه اطلاعی از آن نداشتند چرا که من در یک خانواه سنتی بزرگ شده بودم و از طرفی 10 سال اختلاف سنی با خانم رئیس داشتم و وی از من بزرگتر بود. از آنجا که همدیگر را دوست داشتیم قرارمان این بود که با هم ازدواج کنیم و من با این موضوع که محبوبه از من 10 سال بزرگتر است کنار آمده بودم و گفتم هرطوری شده خانواده‌ام را راضی می‌کنم تا با وی ازدواج کنم.

پس از مدتی متوجه شدم محبوبه رفتارهای روانی خاصی دارد، از این موضوع خیلی ناراحت بودم و رنج می‌کشیدم چرا که نمی‌توانستم با بیماری‌اش کنار بیایم و آرام آرام ارتباطم را با وی قطع کردم. وی افزود: از آنجایی که کارمندش بودم مدام تهدیدم می‌کرد و می‌گفت ماجرا را به حراست آموزشگاه اطلاع می‌دهد تا اخراج شوم. همیشه پشت تلفن مرا تهدید می‌‌کرد و می‌گفت اگر با وی ازدواج نکنم عاقبت شومی در انتظارم خواهد بود.

ابتدا تهدیدهایش را جدی نگرفتم و چون 31 سال از سنم گذشته بود تصمیم گرفتم ازدواج کنم و با دختر یکی از بستگان پیمان ازدواج بستم. همین که محبوبه متوجه شد من با دختر دیگری ازدواج کرده‌ام تهدیدهایش دو چندان شد، چون نمی‌خواستم همسرم از ماجرا باخبر شود به التماس افتادم و از محبوبه خواستم دست‌ بردارد تا زندگی‌ام جهنمی نشود. این زن بدون هیچ اعتنایی به این موضوع با نفوذی که دارد به راحتی شماره همسرم را پیدا و ماجرا را برای زنم بازگو کرد و حتی به پدرم نیز زنگ زده و آبرویم را برده است. حالا زندگی مشترکم در آستانه فروپاشی است و همسرم قصد جدایی از مرا دارد.

این تازه داماد گفت: از این زن که برایم تلفنی ایجاد مزاحمت و دائم مرا تهدید می‌‌کند شکایت دارم. با ادعاهای این مرد عصبانی بازپرس امجدیان، زن جوان را به خاطر ایجاد مزاحمت تلفنی و تهدید به دادسرا احضار کرد و قرار است تجسس‌ها در این مرحله صورت گیرد.

مار کبری از یک منزل مسکونی در کاشمر سردرآورد

'رضا بوژمهرانی' مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفته است: با تماس تلفنی یکی از شهروندان از طریق سامانه 125 مبنی بر مشاهده یک حلقه مار در منزل مسکونی خود، واقع در واحدهای مسکن مهر چهارده معصوم کاشمر، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزوده است: آتش نشانان با رسیدن به محل، یک حلقه مار سمی را که سبب وحشت ساکنان شده بود با بکارگیری تجهیزات مارگیری صید کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، اظهار داشته است: تاکنون در محدوده منازل مسکونی کاشمر این نوع مار مشاهده نشده بود.

وقوع حادثه ای مرگبار برای دانش آموزان در راه مدرسه


مجتبی خالدی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران وزارت بهداشت گفت: ساعت 7:11 دقیقه امروز صبح بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه پیکان، 10 نفر به شدت مجروح شدند.

به علت برخورد یک دستگاه پیکان با ۷ دانش آموزی که به همراه والدین خود در حال عبور از خیابان بودند، یکی از والدین کشته و یکی از دانش‌آموزان به کما رفت.

مجتبی خالدی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران وزارت بهداشت گفت: ساعت 7:11 دقیقه امروز صبح بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه پیکان 10 نفر به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه یک نفر از این مجروحان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز در کما است.

خالدی در مورد نحوه وقوع این حادثه گفت: زمانی که 3 مادر قصد عبور دادن 7 دانش‌آموز را از خیابان جوادیه و بلوار میلاد در بیرجند داشتند یک دستگاه پیکان با آنها برخورد کرده و هر 10 نفر آنها را نقش بر زمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از والدین به نام زهرا خسروی 40 ساله در دم فوت کرد و یک دانش‌آموز 7 ساله نیز به نام محدثه عدیدی به علت شدت جراحات وارده در کما است.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران اورژانس کشور با بیان اینکه تمام مصدومان این حادثه به بیمارستان امام رضا بیرجند منتقل شدند، گفت: وضعیت محدثه مساعد نیست و تاکنون دو بار احیای قلبی برای وی انجام شده است.

مرگ دردناک کودک یک ساله در حمام


حسن موحدی مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک گفت: یک پسر بچه یک‌ساله به دلیل غفلت والدین در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشته، افتاده و بی هیچ سر و صدایی، غرق و جان خود را از دست داد.

موحدی اظهار داشت: این کودک یک سال به دلیل غفلت والدین در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشته، افتاده و بی هیچ سر و صدایی، غرق و جان خود را از دست داد.

وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه افزود: در 6 ماهه سال جاری در سطح شهرستان سیریک این چهارمین مرگ کودک زیر پنج سال است که به دلیل سوانح و حوادث و یا کم‌توجهی و سهل‌انگاری خانواده‌ها اتفاق افتاده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک اضافه کرد: از این تعداد مرگ، دو مورد در اثر افتادن در وان پر از آب و دو مورد نیز به دلیل غرق شدن در رودخانه و افتان در چاه بوده است.

درگیری خونین بر سر شستن لباس

بر اثردرگیری که منشاء آن ریختن آب لباس های شسته شده از طبقه بالا به روی لباس های تراس طبقه پایین بوده، شش نفر به عنوان عاملان نزاع دسته جمعی توسط پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شدند.

سرهنگ برزو همتی گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 پیرامون یک نزاع و درگیری دسته جمعی در محدوده سرآسیاب، بلافاصله ماموران کلانتری طلاییه در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی میدانی پلیس ازمحل جرم و تحقیقات از اهالی محل و شاهدان ماجرا مشخص شد دقایقی قبل، 6 نفر که در همسایگی یکدیگر بودند یک نزاع دسته جمعی را شکل دادند. این مقام انتظامی با اشاره به علت درگیری که منشاء آن ریختن آب لباس های شسته شده از طبقه بالا به روی لباس های تراس طبقه پایین بوده، افزود: در این درگیری هر 6 نفر، مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

مرگ دردناک پدر توسط پسر 17 ساله

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: نوجوان 17 ساله‌ای که با سه ضربه چاقو پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتی پس از جنایت در خیابان‌های سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داوود رسولی‌فر در تشریح جزئیات این مطلب گفت: یک مورد درگیری در یکی از محلات سمنان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 این شهرستان اعلام شد. وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده آثار خون در راه پله ساختمان که تا داخل منزل ادامه داشت، تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد دقایقی قبل «س- ز» 46 ساله با پسر نوجوانش درگیر شده و پس از برخورد فیزیکی با وی در راه پله ساختمان مورد اصابت چاقوی پسر 17 ساله خود قرار می‌گیرد و توسط امدادگران 115 به بیمارستان منتقل می‌شود اما مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

رسولی‌فر گفت: در پی فوت مصدوم، بازرس ویژه قتل پزشکی قانونی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در بیمارستان و محل حادثه حضور یافتند. وی افزود: با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان‌های احتمالی اختفای وی شناسایی و هم‌زمان با اجرای طرح مهار پلیس، عملیاتی ویژه برای دستگیری قاتل آغاز شد.

رسولی‌فر گفت: قاتل نوجوان ساعتی پس از جنایت و در حالی که هنوز چاقو به دست داشت، در خیابان‌های اطراف منزل مادربزرگش شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. رئیس پلیس آگاهی استان سمنان به اعتراف صریح متهم و وارد کردن سه ضربه چاقو به بدن پدرش اشاره و اضافه کرد: قاتل در اظهارات خود علت شروع این درگیری منجر به قتل را بحث و مجادله با پدرش و عصبانیت ناشی از آن عنوان کرد.

حادثه رانندگی در غرب بجنورد سه قربانی گرفت

وقوع یک سانحه رانندگی در محور غربی استان خراسان شمالی، یکشنبه شب به مرگ سه نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر منجر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، این حادثه ساعت 20 و 15 دقیقه امشب بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه پراید در محور چمن بید - جنگل گلستان در محدوده پاسگاه چوبی روی داد.

علت اولیه وقوع این حادثه ترکیدگی لاستیک نیسان وانت عنوان شده است.

دستگیری سارقان 1.5 میلیاردی خط لوله نفت در قم

جانشین فرماندهی انتظامی قم از دستگیری سارقان خط لوله نفت در این استان خبر داد و گفت: متهمان به سرقت 12 قطعه لوله نفت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حمیدرضا اسدی' در این زمینه افزود: ماموران پاسگاه سلفچگان فرماندهی انتظامی شهرستان قم حین گشت زنی در محور 'سلفچگان - قم' به سرنشینان یک دستگاه کامیون بنز متوقف شده در کنار لوله های انتقال نفت مشکوک و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه و در بازرسی از خودرو یک دستگاه هوابرش کشف شد و راننده و سرنشین خودرو اذعان داشتند جهت برداشت سنگ ساختمان، راه را گم کرده و به این محل آمده اند.

وی افزود: نهایتا هر دو متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت 12 قطعه لوله نفت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند.

اسدی بیان کرد: با اخذ اظهارات متهمان مبنی بر پرداخت کلیه خسارت های وارده و همچنین حضور نماینده حقوقی شرکت نفت، هر دو نفر به انضمام پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند.

دستگیری اعضای كارگاه توليد و ساخت مواد مخدر صنعتي

سردار "محمد قنبري" فرمانده انتظامي استان لرستان، بيان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري ماموران مواد مخدر شهرستان دلفان در جريان فعاليت دو نفر که با راه اندازي يک كارگاه توليد و ساخت مواد مخدر صنعتي اقدام به تهيه و توزيع شيشه مي کردند، قرار گرفتند.
 
قنبري افزود: بر اين اساس ماموران با کار اطلاعاتي شبانه روزي هر دو متهم را در دلفان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

وي گفت : در بازرسي از محل توليد مواد مخدر، 52 کيلو و 331 گرم شيشه کشف شد.
 
اين مقام ارشد انتظامي درادامه اظهار داشت: همچنين در عملياتي ديگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري ماموران مواد مخدر کوهدشت، موفق به انهدام يک باند هفت نفره تهيه و توزيع مواد صنعتي و کشف 24 کيلو و 46 گرم شيشه شدند.

خبرهاي موثق از اين باند ها حكايت از آن داشت كه در بعد گسترده در امر توليد مواد مخدر صنعتي فعاليت دارند و با استفاده از موقعيت شهرستان ها در استانهاي غربي و پايتخت مواد خود را توزيع و بارها و بارها با توجه به زيركي و پيچيدگي اعضاء باند ها، از چنگال عدالت گريخته بودند.

در اين راستا با تلاش بي شائبه و فداکاري پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان چندين ماه روي اين موضوع کار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت گسترده صورت گرفته و سرانجام مشخص شد اين دو باند قصد داشته محموله هايي با اوزان زياد توليد و در اختيار اعضاء شبكه توزيع قرار دهند.

هماهنگي لازم به صورت هدفمند تشكيل و كليه جوانب كار بررسي و سپس با رشادت و کار اطلاعاتي گسترده و تعقيب و مراقبت مناسب اين دو باند در تور اطلاعاتي اين پليس گرفتار شدند.

به گفته "قنبري" در مجموع اين عمليات ها، 9 متهم همراه با 76 کيلو و 377 گرم شيشه دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 ریشتر بخش چاپشلو در خراسان رضوی را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 ریشتر(در مقیاس امواج درونی زمین) بعدازظهر امروز(یکشنبه) حوالی بخش چاپشلو در استان خراسان رضوی را لرزاند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت 15 و 53 دقیقه و 42 ثانیه در حوالی چاپشلو استان خراسان رضوی روی داده است.

براساس این گزارش، این زمین لرزه به بزرگی 3.7 ریشتر در عرض شمالی 37.24 و طول شرقی 59.25 به ثبت رسیده است.

فاریاب در جنوب کرمان لرزید

زمین لرزه‌ای با شدت 3.1 ریشتر ساعاتی پیش فاریاب در جنوب کرمان را تکان داد.

زمین لرزه ای با قدرت 3.1 ریشتر راس ساعت هشت و چهار دقیقه صبح دوشنبه فاریاب واقع در جنوب استان کرمان را لرزاند.

بنا به اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۲۸.۰۸۲ درجه و طول جغرافیایی ۵۷.۳۸۱ درجه به وقوع پیوست.

عمق زمین لرزه صبح امروز فاریاب در 10 کیلومتری از سطح زمین بوده است.

بنا به اعلام مسئولین محلی این زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

سرعت غیرمجاز خودرو لیفان سه نفر را به کام مرگ کشاند

سرعت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطمئنه راننده لیفان یکشنبه شب در مسیر دهدشت - بهبهان
سه سرنشین خودرو را به کام مرگ فرستاد.

رییس پلیس راه کهگیلویه روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در کیلومتر 14 روستای نهضت آباد کهگیلویه از مسیر بهبهان - دهدشت ساعت 23 شب گذشته اتفاق افتاد.

سرگرد شاهپور عابدی افزود: در این حادثه دو سرنشین خودرو در حین تصادف و یک سرنشین دیگر در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به علت جراحات وارده جان باختند.

دهدشت در 180کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

قتل پیرزن 70 ساله اراکی در منزل مسکونی خود

پیرزن اراکی در منزل مسکونی خود به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک؛ پیر زن اراکی که حدود 70 سال سن داشت در منزل مسکونی خود واقع در سه راه ابوذر اراک به قتل رسید .

در این حادثه دلخراش که در ساعت 13ظهر دیروز اتفاق افتاد دو نفر دستگیر شدند که به گفته شاهدین عینی یکی از افراد پسر وی بود.

قتل به وقع پیوسته را سرهنگ ویسمه رییس پلیس آگاهی اراک تاییدکرده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
ممنونم از مطالب ....درداورترازهمه کودکای طفل معصوم که بابیغفلتی مادریاپدر فوت شدن چرا سهل انگاری .خیلی ناراحت شدم....
Iran (Islamic Republic of)
حقانی
۲۱:۳۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
اگر قوه قضائیه تسامح کار امروز را در ابتدای انقلاب و مبارزه با ضد انقلاب داشتیم، خدا میداند که آیا اثری از انقلاب تا کنون باقی مانده بود یا نه؟
بابا یه کمی شجاعت و اقتدار ، در برخورد با دزدان و تولید کنندگان مواد مخدر و ۰۰۰ که به نوعی چون ضد آرامش و اقتدار نظام هستند پس ضد انقلاب هستند ؛ لازم و ضروری است تا احساس امنیت فراگیر شود۰