فردي كه اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهاي پارك شده در خيابان مي كرد در عمليات ضربتي کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دستگير و به 30 فقره سرقت اعتراف كرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "ستارخسروي "رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:در پي وقوع سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان و شكايت تعدادي از شهروندان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

 سرهنگ خسروي افزود:کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و با بررسي صحنه هاي سرقت و بهره گيري از تخصص و توان بالاي خود هويت فردي كه اقدام به اين گونه سرقت ها را مي كرد شناسايي كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام ماموران اين سارق حرفه اي را در يك عمليات ضربتي حين سرقت دستگاه پخش خودرويي در يكي از خيابان هاي سطح شهر دستگير كردند.

وي بيان داشت:در تحقيقات صورت گرفته متهم با مواجهه با مدارك علمي و مستند پليسي به 30 فقره سرقت از داخل خودرو همشهريان در حوزه جنوب شهراصفهان اقرار و انگيزه خود از سرقت ها را اعتياد شديد به مواد مخدر و تامين مواد مصرفي خود بيان كرد.

سرهنگ خسروي به همشهريان توصيه كرد: هنگامي که براي بازديد فني يا پنچرگيري از خودرو خارج مي شويد،درهاي خودرو را قفل و به هيچ وجه وسايل شخصي (کيف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد نگذاريد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سرقت ، خودرو ، پلیس اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.