رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: با تلاش و پيگيری های مجدانه كارآگاهان اين پليس در چها ماهه امسال 5 باند بزرگ سرقت خودرو منهدم و بيش از 97 درصد از خودروهای سرقتی كشف شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت:با تلاش و پيگيري مجدانه كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اين پليس طي مدت چهارماهه امسال 5 باند بزرگ سرقت خودرو شناسايي و دستگير و تحويل قانون شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: به حمد اله با جديت و كار شبانه روزي ماموران پليس آگاهي استان در طول چهار ماهه امسال 2/97 درصد خودروهاي مسروقه كشف و به مالباختگان تحويل شده است كه در اين زمينه پليس آگاهي استان توانست رتبه اول را در كشف وسايل نقليه مسروقه در سطح كشور به دست آورد.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه هرچند سرعت كشف پليس آگاهي استان بالاست اما ميزان وقوع سرقت خودرو نيز قابل تامل است گفت: متاسفانه بسياري از مالكان خودروهاي خود را به سيستم هاي ايمني مجهز نمي كنند كه همين امر كار سارقان را تسهيل مي كند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: تجهيزات ضد سرقت خودرو که در بازار موجود است مي توانند تا حد زيادي از سرقت خودرو جلوگيري يا سرقت آنرا با تاخير مواجه کنند.

وي از افزايش 15 درصدي کشف سرقت داخل خودرو طي مدت چهار ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت:سرقت خودرو و داخل خودرو از مهمترين و چالش برانگيز ترين جرايم جامعه امروز به شمار مي آيند كه براي پيشگيري و كاهش اين گونه سرقت ها نيازمند توجه مالكان وسايل نقليه به نكات آموزشي و رعايت مسايل ايمني در نگهداري از وسايل و اموال خود است.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: به شهروندان توصيه مي كنيم خودرو خود را به انواع تجهيزات ايمني شامل دزدگير قفل پدال يا زنجير و سوئيچ مخفي مجهز کنند.از پارک خودرو خودشان در نقاط کور و پرت خودداري کنند و از رها کردن خودرو با سوئيچ يا در هاي باز برای حتی چند دقيقه خودداری کنيد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سرهنگ ، سرقت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.