سرپرست معاونت فني سازمان صدا و سيما معرفي شد

دكتر سرافراز رئيس رسانه ملي، در حكمي مهندس عليدادي را به سرپرستي معاونت فني سازمان صدا و سيما منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، دكتر سرافراز با صدور حكمي، مهندس عليدادي را به سرپرستي معاونت فني سازمان منصوب كرد.
 
 وي در اين حكم از مهندس عليدادي خواسته است با توجه به ساختار جديد سازمان صدا و سيما به موضوعاتي چون "گذر از سيستم SD به HD در زنجيره توليد و پخش، راه اندازي ماهواره ملي، ايجاد بستر رسانه‌هاي تعامل و پوشش كامل كشور با سيگنال‌هاي راديويي و تلويزيوني روز آمد توجه ويژه كند .
 
 وي در اين حكم از دكتر بهابادي نيز كه مدتي در مسئوليت قائم مقامي رئيس سازمان در امور فناوري و رسانه هاي نوين مشغول به خدمت بود تشكر كرده است .
 
متن حكم رئيس رسانه ملي به شرح زير است:
 
به نام خدا  
 
جناب آقاي دكتر رضا عليدادي
 
با توجه به تصويب ساختار جديد و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به سمت سرپرست معاونت فن آوري سازمان منصوب مي شويد . از جنابعالي انتظار مي رود با استناد به منويات مقام معظم رهبري "مدظله العالي" كه در پيوست حكم اينجانب ابلاغ شد، نسبت به استفاده از نيروهاي متخصص و متعهد در اين موارد اقدام كنيد :
 
*تكميل پروژه سنكرون سازي فرستنده هاي راديويي .
 
*گذر از سيستم  SD به HD در زنجيره توليد، پخش و دريافت شبكه ها.
 
*راه اندازي ماهواره ملي به منظور تكميل سيگنال رساني پايدار و ايمن در كشور.
 
*ارائه محتواي راديو تلويزيوني بر بستر باند وسيع و ايجاد رسانه تعاملي .
 
*ايجاد بستر مناسب و ساماندهي سايت‎هاي سازمان بر بستر وب ،شبكه هاي اجتماعي و تلفن همراه و ارائه خدمات چند رسانه اي فراگير.
 
*ساماندهي سايت ها در محيط وب،فراهم كردن امكان حضور حداكثري برنامه‌هاي سازمان در شبكه هاي اجتماعي و ارائه شبكه ها بر بستر فيبر و فضاي مجازي .
 
*ارتقاي كيفيت صدا و تصوير موجود و پيگيري و تكميل و راه اندازي سيستم IPTV
 
ايجاد زيرساخت هاي سخت و نرم افزاري مورد نياز رسانه هاي تنوين و ايجاد بستري به روز و كار آمد به منظور ارائه سيگنال هاي صدا و تصوير رسانه ملي به سراسر ميهن اسلامي .
 
*فعال‌سازي نهاد تنظيم مقررات جامع ارائه خدمات صوت و تصوير فراگير بر بستر فضاي مجازي.
 
* استفاده از روش‌هاي روزآمد براي تكميل پوشش سيگنال رساني صدا و تصوير در سراسر كشور .
 
با قبول استعفاي آقاي دكتر مهدي اخوان بهابادي در مسئوليت قائم مقام رئيس سازمان در امور فناوري و رسانه هاي نوين از ايشان قدرداني مي كنم و از خداوند متعال موفقيت شما را در پيشبرد اهداف و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي و تحقق منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) خواهانم .
 
محمد سرافراز، رئيس سازمان صدا و سيما



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار