مدیر ارتباط با نهادها و سازمان ها در روابط عمومی رسانه ملی منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در حکمی محمد تقی دُرنشان را به سمت "مدیر ارتباط با نهاد ها و سازمان ها" در این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي صداوسيما، دكتر نعمتي در حكمي با توجه به ساختار و وظايف جديد اداره كل روابط عمومي سازمان صدا و سيما و ضرورت برقراري ارتباط موثر و كارآمد با سازمان ها و نهاد ها ، محمد تقي درنشان را به اين سمت منصوب و وظايفي را بر عهده او گذاشته است .
 
وي در اين حكم مدير جديد اين واحد را بر زمينه سازي براي ارتباط مناسب و بهينه با سازمان ها و نهاد ها موظف و بر مواردي چون زمينه سازي مشاركت بيشتر وزارت خانه ها و سازمان ها در توليدبرنامه هاي راديويي و تلويزيوني ،زمينه سازي بازديد گروه هاي مختلف مردمي از فعاليت ها،برنامه ها و طرح هاي سازمان با هدف آشنايي هرچه بيشتر بازديد كنندگان با فعاليت هاي رسانه ملي و افزايش هم افزايي ميان روابط عمومي هاي سازمان تاكيد كرده است .
 
دكتر نعمتي همچنين از مصطفي محسني كه پيش از اين عهده دار مديريت اين واحد بود قدرداني كرده است.
 
محمد تقي دُرنشان مدرك كارشناسي ارشد خود را در رشته مديريت رسانه از دانشگاه تهران دريافت كرده و علاوه بر خدمت در سمت هايي چون مديركلي پخش شبكه جام جم و مديريت توليد مركز امور بين الملل، سابقه تدريس در دانشگاه در رشته هاي ارتباطات و سينما را نيز دارد .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر شما موفق باشید
آخرین اخبار