دو انتصاب تازه اقتصادی در صدا و سیما

با انتصاب دو مدیر در رسانه ملی بعنوان دبیر شورای اقتصاد و مسئوول كمیته راهبری اقتصاد مقاومتی، چرخ توجه به موضوعات اقتصادی در رسانه ملی شتاب بیشتری گرفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، مجید زین العابدین رئیس شورای اقتصاد صدا و سیما بنا به موافقت رئیس رسانه ملی، در احكام جداگانه ای حجت الله عبدالملكی را بعنوان دبیر شورای اقتصاد و بیژن عبدی را بعنوان مسئول كمیته راهبری اقتصاد مقاومتی منصوب كرد.

حجت الله عبدالملكی دارای مدرك دكترای علوم اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه است و بیژن عبدی نیز دارای مدرك دكتری مدیریت استراتژیك با گرایش اقتصاد است و پیش از این مدیر كل پژوهش های راهبردی مركز پژوهش و سنجش افكار  صدا و سیما مسئولیت كاری ایشان بوده است.
 
بنا بر این گزارش، این دو مجموعه ذیل شورای اقتصاد فعالیت می كند و دبیر شورای اقتصاد رسانه ملی در شبكه پنج، بعنوان شبكه اقتصادی سیما مستقر است.

لازم به توضیح است، كمیته راهبردی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی نیز پس از تصویب و ابلاغ برنامه های ملی یازده گانه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی كشور با تمهید رئیس رسانه ملی تشكیل شده است تا علاوه بر هم افزایی و هماهنگی برنامه های اقتصادی رادیو و تلویزیون در جهت اقتصاد مقاومتی، فضای گفتمانی و اقناعی لازم رابرای تشویق مردم و انعكاس و بررسی عملكرد دستگاههای دولتی در این زمینه فراهم آورد.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار