يك انتصاب اقتصادي در صدا و سيما

رئیس سازمان صدا و سیما مشاور اقتصادی خود را منصوب کرد

دکتر محمد سرافراز در حکمی دکتر سعید کاردار را به سمت مشاور اقتصادی رئیس سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي دكتر سرافراز در حكم خود براي انتصاب مشاور اقتصادي اش تاكيد كرده است كه با توجه به ماموريت هاي مهم رسانه ملي در شرايط كنوني ، ظرفيت سازي براي منابع مالي جديد در سازمان اهميت به سزايي دارد . وي در حكم خود دكتر سعيد كاردار را مكلف كرده است راهبردهاي مناسبي براي افزايش منابع مالي سازمان  صدا و سيما ارائه كند.

دكتر سرافراز در اين حكم همچنين از مشاور اقتصادي خود خواسته است با بكارگيري شيوه هاي كاربردي، بستر هاي استاندارد و مناسبي را براي مشاركت نهادها ، سازمان ها و موسسات دولتي و خصوصي در ماموريت هاي سازمان فراهم آورد.

در اين حكم همچنين دكتر كاردار موظف به ظرفيت يابي براي تامين مالي در استان ها و  جلب توجه بخش خصوصي در سرمايه گذاري و مشاركت در طرح هاي اقتصادي و برنامه هاي سازمان شده است.

دكتر سعيد كاردار دكتراي مهندسي عمران محيط زيست و دانشجوي دكتراي مديريت بازرگاني است . از جمله پست هاي مديريتي و تجربيات كاري وي مي توان به معاونت دانشجويي دانشگاه آزاد ، رياست كميته GIS مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام، مشاورت عمراني سازمان انرژي اتمي، هيئت علمي و عضو شوراي اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار