دومین قسمت از فصل سوم «روزآمد» عضور هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی مهمان این برنامه بود و درباره مبحث مهم تبلیغات با هیراد حاتمی به گفتگو نشست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین قسمت از فصل سوم «روزآمد» غروب یکشنبه در حالی روی آنتن رفت که دکتر محمود محمدیان ؛ عضور هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی مهمان این برنامه بود و درباره مبحث مهم تبلیغات با هیراد حاتمی به گفتگو نشست. او صحبتش را با این موضوع شروع کرد که تبلیغ یک علم مزاحم است و برای ما مزاحمت ایجاد می‌کند و اضافه کرد: ما می خواهیم یک سریال تلویزیونی ببینیم یا تماشاگر یک برنامه باشیم که به یک‌باره میان آن آگهی تبلیغاتی پخش می‌شود و بیننده را اذیت می‌کند. این کارشناس در این گفتگو به راه‌هایی برای ایجاد جذابیت در تبلیغات اشاره کرد و علم بازاریابی را علمی مهم ارزیابی کرد که به واسطه آن می‌توان به صادرات گسترده دست پیدا کرد. 

در بخش دیگری از برنامه «روزآمد» آیتمی به نام «به رنگ رویا» پخش شد که در آن شهرام عبدلی قصه‌ای درباره پسری فقیر بود که توانست در کنار مادرش به موفقیت‌های اقتصادی بزرگی دست پیدا کند. این آیتم را می‌توان یکی از بخش‌های موفق این برنامه قلمداد کرد. عبدلی در پایان از بیننده‌های «روزآمد» خواست که رویاها و موفقیت‌هایشان را بنویسند و برای عوامل برنامه ارسال کنند تا رویاهای آنها توسط نام‌های آشنا در این برنامه خوانده شود. 

در بخش دیگری از این برنامه آداب کسب و کار با حضورمحمد مهدی ربانی؛مدرس و مشاور اقتصادی بررسی شد که به عنوان اولین پارامتر به مقوله «اخلاق» اشاره شد. ربانی به رفتار خوش فروشنده‌ها و بازاریابان موفقی اشاره کرد که با «لبخند» توانستند اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و فروش محصولات‌شان را بیشتر کنند. 

«روزآمد» به تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی شنبه تا پنج‌شنبه حوالی 19:30 از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. محمدهیراد حاتمی به عنوان مجری-کارشناس و عبدالرضا امیراحمدی و ملیحه بسطامی از دیگر مجریان این مجله تصویری اقتصادی هستند. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار