نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روابط این رژیم با آمریکا را بسیار مستحکم توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در حاشیه نشست داووس در سوئیس درباره توافق هسته ای ایران، گروه تروریستی داعش و مسئله فلسطین با شبکه سی ان ان گفتگو کرد.

وی در مصاحبه با فرید زکریا، مجری شبکه سی ان ان،  اعلام کرد روابط این رژیم و آمریکا بسیار مستحکم است.

نتانیاهو در اظهاراتی علیه برجام گفت: «نگرانی من و دیگران در منطقه این است که بعد از انقضای توافق هسته‌ای، ایران آزادی غنی‌سازی به هر اندازه که بخواهد را داشته باشد. امیدوارم که به من ثابت شود که اشتباه می‌کنم اما متأسفانه چنین نمی‌شود.»

وی  درباره روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت: روابط آمریکا و اسرائیل بر سر اختلافات در زمینه توافق هسته‌ای ایران، از هم پاشیده نمی‌شود. رابطه دو کشور بسیار محکم است.

نتانیاهو در اظهاراتی گستاخانه با مقایسه داعش و ایران مدعی شد: «ما باید با دولت اسلامی عراق و شام (گروه تروریستی داعش) بعنوان یک ایده و یک دولت مبارزه کنیم. دولت اسلامی ایران و داعش دو اخلالگر اصولی نظم بین‌المللی هستند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حمایت از برنامه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی گفت: «هیچ‌گونه تقارنی میان برنامه‌های هسته‌ای ایران و اسرائیل وجود ندارد؛ زیرا اسرائیل خواستار نابودی ایران نیست.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار