مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توسعه کار آفرینی و مشارکت حداکثری آحاد جامعه به نتیجه می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غریوی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توسعه کارآفرینی و مشارکت حداکثری آحاد جامعه به نتیجه می‌رسد، گفت: بهبود فضای کسب و کار، ارتقای آموزش و مهارت، افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف را نیز نباید در رسین به این مهم بی‌تأثیر دانست.

وی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی جامعه، نیازمند اهتمام به منویات مقام معظم رهبری و نیز اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی است ا فزود: با توجه به اینکه جامعه هدف مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، اکثر آحاد جامعه را تشکیل می‌دهد، لذا معتقدیم این مجموعه می‌تواند مهم‌ترین نقش را در تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: به همین خاطر باید با اساسی‌ترین راهکارها در این زمینه که مهم‌ترین آن، توسعه کارآفرینی است، گام‌های بلندی در این راستا برداریم.

این مسئول در ادامه از طرح صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای اولین‌بار است که در استان زنجان اجرایی می‌شود که با توجه به اهمیت امروز مشاغل خانگی در جامعه و فرصتی که این مشاغل برای خانواده‌ها در راستای استقلال مالی فراهم می‌کند، زمینه‌ساز اجرای چنین طرحی برای اولین‌بار در استان زنجان بوده است تا روند صدور مجوزها در این حوزه با سرعت بیشتری به انجام برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان همچنین با یادآوری اینکه امروز باید نگاه‌مان به بخش تعاون، نگاه فرابخشی باشد، خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت‌ها و جایگاه بخش تعاون در توسعه اقتصاد ملی باعث می‌شود تا آحاد جامعه در این حوزه مشارکت فعالانه‌تری داشته باشند.

غریوی افزود: این بخش قادر است با ظرفیتی که بخش خصوصی در اختیارش گذاشته و نوع فعالیتی که مشارکتی است، دست به کارهای بزرگی زده و گام‌های مؤثری در راستای توسعه اقتصاد ملی و فراتر از سهمی که برای این بخش پیش‌بینی شده است، بردارد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: تحقق ، توسعه ، کارآفرینی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.