جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم را در كاهش جرائم موثر خواند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري در جلسه ساماندهي كلانتري ها و پاسگاههاي شهرستن خرمدره گفت : پليس امروز براي موفقيت در ماموريت ها و حفظ اقتدار بايد بيش از پيش نگرش اجتماعي و تعاملي خود را با سازمان ها و اقشار مختلف مردم گسترش دهد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم را در كاهش جرائم موثر خواند و تصريح كرد : پليس بايد با تعامل با سازمان ها ، نهادها و اقشار مختلف مردم از ظرفيت آنان در جهت تحقق اهداف ماموريتي ، پيشگيري از جرائم و كنترل و مهار آسيب هاي اجتماعي استفادهكند.

جعفري در ادامه تاكيد كرد: يكي از پارامترهاي ارزيابي فرماندهان و مديران در نيروي انتظامي نگرش و تفكر اجتماعي آنان در انجام ماموريت ها و برخورد با مسائل است.

وي با تاكيد برخورد مقتدر با مخلان نظم و امنيت عمومي اظهار كرد : پليس بايد با تعامل با سازمان ها ، نهادها و اقشار مختلف مردم از ظرفيت آنان در جهت تحقق اهداف ماموريتي ، پيشگيري از جرائم و كنترل و مهار آسيب هاي اجتماعي استفاده بيشتري بعمل آورد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در سايه تفكر اجتماعي منزلت پليس افزايش مي يابد خاطر نشان كرد : تعامل با اقشار مختلف جامعه موجب افزايش اعتماد و احساس امنيت در جامعه مي شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه رمز موفقيت پليس در مأموريت‌هاي محوله، تعامل با مردم است گفت : پليس امروز با توكل بر خدا و پيروي از ولايت فقيه، با اقتدار و هوشياري خود توانسته اعتماد و رضايت مردم را جلب نمايد

جعفري با اعلام اينكه ارتباط مستقيمي بين اعتماد مردم به نهادهاي قانوني و امنيت و احساس امنيت وجود دارد تصريح كرد: امنيت، حاصل يك توليد جمعي ا ست كه با مشاركت مردم و نهادهاي اجتماعي محقق مي‌شود.

وي از مهمترين عوامل تهديد كننده امنيت و احساس امنيت را ترس و نگراني از بروز جرائم بيان و گفت: نا امني يك مانع جدي بر سر راه رشد و شكوفايي و توسعه همه جانبه جوامع محسوب مي شود.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: مشارکت ، مردم ، جرائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.