رئیس شورای اسلامی شهر قدس از لزوم تجهیز ناوگان پلیس به خودروهای سبک به عنوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای حفظ آرامش هرچه مطلوب‌تر شهروندان این منطقه خبر داد.

پودینه: تجهیز ناوگان حمل و نقل پلیس قدس به خودروهای سبک
خدابخش محمدزاده پودینه رئیس شورای اسلامی شهر قدس در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش حائز اهمیت مجموعه انتظامی در برقراری و حفظ امنیت نظم و آرامش اظهار کرد: با همت و تلاش شبانه روزی دستگاه انتظامی این شهر امنیت قابل توجه و مطلوبی در منطقه مورد اشاره جاری و ساری است. 

وی افزود: عنصر امنیت لازمه توسعه شکوفایی و رشد هر جامعه‌ای است و در صورت خلاء یا فقدان آن به طور یقین روند پیشرفت با موانع جدی مواجه خواهد شد.

پودینه گفت: در همین ارتباط و با توجه به اهمیت موضوع و برای حفظ این مؤلفه برجسته در شهر قدس رفع کمبودها و تقویت توانمندی‌ها از عواملی است که همواره سعی شده با همیاری با مجموعه انتظامی این منطقه، به نوع شایسته‌تری پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی که در پارلمان شهری این منطقه مصوب شد معطوف به تأمین خودروهای سبک برای مجموعه انتظامی شهر است.

وی افزود: موقعیت شهری قدس از لحاظ معماری و مهندسی به گونه‌ای است که عبور و تردد در برخی از معابر با ازدحام و دشواری‌هایی هموار است که این مورد ممکن است در مواقع خاص مانور مجموعه انتظامی را تحت تأثیر قرار دهد و بنا بر اهمیت این امر در نظر داریم حمایت‌های لازم را در حد بضاعت پارلمان شهری در تهیه ناوگان سبک و حمل و نقل همچون موتور سیکلت‌ها مد نظر قرار دهیم.

پودینه یادآور شد: امنیت مقوله‌ای چند جانبه است که حفظ توسعه و تقویت آن مستلزم هم‌گرایی و هم افزایی بین دستگاهی خواهد بود و برای حصول این مؤلفه ‌تعیین کننده مجموعه شورای شهر نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار