عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: در شرایطی که دشمن با تمام قوا هجمه فرهنگی خود را تشدید کرده است با تبیین محتوای دینی و مذهبی علاوه بر مصونیت از آسیب ها توسعه اجتماعی و فرهنگی نیز تسریع خواهد شد.

پروانه نجمی عضو شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یکی از عمده ترین تهدیدات موجود در جامعه و در مناطقی همچون شهر قدس مشمول هجمه مسموم فرهنگی دشمن می‌شود.

وی افزود: در چنین شرایطی تبیین محتوای دینی و مذهبی ضرورتی است که باعث مصونیت برابر تحرکات ننگین دشمن و معاندان نظام خواهد شد.

نجمی گفت: دایره تهاجم فرهنگی دشمن معطوف به منطقه ،ناحیه و استان‌ خاصی نیست و در واقع کلیت جامعه را در بر می‌گیرد که شهر قدس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: عمده تمرکز دشمن بر قشر جوان استوار است و در منطقه ای همچون قدس با بافت جمعیتی جوان و مهاجر پذیر،لزوم برنامه ریزی مدون و اصولی با همگرایی و هم افزایی بین دستگاهی برای تقویت و توسعه فرهنگ دینی و مذهبی احساس می‌شود.

وی افزود: قشر سالمند ساکن در این منطقه همواره نسبت به شعائر و حضور در مراسم و آیین های مذهبی رغبت نشان می‌دهد اما باید با برنامه ریزی اصولی چنین انگیزه‌ای در نسل جوان نیز تقویت شود.

نجمی یاد آور شد: توسعه اجتماعی و فرهنگی مختص قشر نهاد و دستگاه خاصی نمی‌شود و تمامی آحاد جامعه در صنوف صحوف و طیف های مختلف دراین امر خطیر موثر هستند و با هم سویی فزاینده می‌توان همچون گذشته به توفیقات شایسته ای نائل شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار