عمده‌ترین متکدیان شهر قدس اتباع خارجی و غیر ایرانی هستند

رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: بخش قابل توجهی از متکدیان این منطقه غیرایرانی و اتباع دیگر کشورها هستند که با همیاری بین دستگاهی به نحو مطلوبی جمع‌آوری شده است.

خدابخش محمدزاده پودینه رئیس شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پدیده تکدی‌گری از آسیب‌های اجتماعی قابل توجهی به شمار می‌رود که عدم مهار و سامان‌دهی آن تبعات و عوارض ناخوشایندی را برای شهروندان به همراه دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مدیریت شهری قدس همواره تلاش بسیاری برای جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر لحاظ کرده است.

پودینه گفت: بخش اعظم متکدیان شهر قدس غیرایرانی و اتباع خارجی هستند که حضور و پراکندگی آن‌ها در آرامستان‌های این ناحیه سیمای این مناطق را مخدوش ساخته بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: با عنایت به برنامه‌ریزی های طراحی شده و با همیاری و هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط این متکدیان از چنین محدوده‌هایی (آرامستان‌ها) جمع‌آوری شدند و خوشبختانه در حال حاضر نسبت به سالهای گذشته در وضعیت بسیار مطلوب‌تری قرار داریم.

وی افزود: ریشه اصلی تکدی‌گری را باید در معضل بیکاری جستجو کرد و به واقع هرآنچه در توسعه فرصت‌های شغلی توفیقات بیشتری حاصل شود به همان میزان معضل تکدی‌گری نیز با کاهش مواجه خواهد شد.

پودینه یادآور شد : سامانه متکدین شهر با فعالیت و محوریت یک نهاد و اداره خاص محقق نمی شود و تحقق این امر با همگرایی و تعامل بین اداری و بین دستگاهی به نحوی شایسته قابل حصول خواهد بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار