نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران پسابرجام باید بیش از گذشته بصیرت داشت و مراقب نفوذ سیاسی دشمن بود و همین است که رهبری هشدار می دهند که آمریکا درصدد نفوذ در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامعلی حداد عادل امشب در همایش همیاران انقلاب با اشاره به وضع تحریم جدید آمریکا علیه ایران اظهار کرد: این که آمریکا در فردای عمل ایران به تعهداتش تحریم جدیدی علیه ایران وضع می کند بدین معنی است که نمی خواهد دست از دشمنی و تضعیف کشور ما بردارد.

وی افزود: آنها فشارهایی را که تاکنون به بهانه انرژی هسته ای اعمال می کردند، اکنون با بهانه های دیگری از جمله تحریم موشکی، مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر و با هدف پایین آوردن قیمت نفت در پیش گرفته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جواب امروز رهبر فرزانه انقلاب به نامه دیروز رئیس جمهوری قبال توجه است که در عین تشکر از تلاشهای دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، به صراحت نگرانی خود را از رفتار و گفتار آمریکایی ها اعلام کرده و هوشیاری دولت و ملت را خواستار شدند.

حداد عادل با بیان اینکه ما راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم و تحریم ها به هر نامی که باشد باید سبب شود تا اقتصاد ما به اقتصاد مقاومتی شود ، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی لوازم متعددی دارد و از آن جمله این که باید دولت و مجلسی کشور را اداره کنند که معتقد به این اقتصاد باشند، لذا اگر کسانی در دولت و مجلس باشند که قدرت خود را از اقتصاد وابسته به غرب به دست آورند نمی توانند برای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی یا عمل اجرایی بکنند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی دو روی یک سکه اند و ما نمی توانیم به سبک غیر اسلامی زندگی کرده و آرزوی رسیدن به اقتصاد اسلامی و مقاومتی را در سر داشته باشیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: وظیفه ای که بر عهده تک تک آحاد ملت است این است که هر هزینه ای که می کنند از خود بپرسند که آیا این هزینه کرد با سبک زندگی اسلامی تطابق دارد یا نه.

حداد عادل خاطرنشان کرد: امروز آشکار است که دشمن برای مقابله با انقلاب درصدد نفوذ است و این نفوذ هم جنبه اقتصادی، هم سیاسی و هم فرهنگی دارد و البته ریشه آن فرهنگی است.

وی ادامه داد: این که بعد از رفع تحریم ها عده ای ساده لوح دل خود را خوش کنند که رستوران مک دونالد در ایران شعبه ایجاد کند نمونه ای از نفوذ فرهنگی است که خیال کنیم پیشرفت آن است که مغازه هایی داشته باشیم که از مک دونالد امتیاز داشته باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان افزود: دشمن درصدد است که در انتخابات مجلس دهم و حتی انتخابات خبرگان رهبری که در پیش روست به شکلی مداخله و تاثیرگذاری کند تا مجلسی روی کار بیاید که با ولایت فقیه زاویه داشته باشد و در نتیجه در انتخاب وزیران و تعیین برنامه ها هم این زاویه پیدا شود.

حداد عادل گفت: باید نشان دهیم بعد از گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به بلوغ سیاسی رسیده و می توانیم تشخیص دهیم که مصلحتمان در چیست و بالاترین مصلحت و ضرورت، وحدت همه نیروهای اصولگرا در انتخابات آینده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.