اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مانند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون‌رفت از چالش‌های پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ابوالفضل مصطفوی  در همایش منتخبین مجمع اصولگرایان اظهار کرد: فردی برای مجلس آتی باید انتخاب شود که عیار اسلامی و سیاسی آن محکم و بالا باشد، همچنین داشتن تخصص لازم برای ورود به کمیسیون‌های تخصصی مجلس یک ضرورت است.

وی با اشاره به سندهای بالادستی کشور نظیر نقشه راه 20 ساله کشور عنوان کرد: اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مانند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون‌رفت از چالش‌های پیش‌رو است.

این عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان اذعان کرد: معتقدم که مجلس در امر قانون‌گذاری خوب عمل کرده است ولی در بحث نظارتی اصلاً خوب عمل نکرده است و اگر هم نظارتی بوده در حد فردی است.

وی با بیان اینکه موضوع آب اصفهان باید در دستور کار نمایندگان استان اصفهان باشد، ابراز کرد: در اصفهان استفاده از نخبگان مغفول مانده است و بی توجهی نسبت به این اشخاص موجب سرخوردگی آنها شده است و شناسایی این افراد و استفاده از آنها در مسائل کشوری بسیار مهم است.

مصطفوی با اشاره به لزوم فعالیت تخصصی در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: در مجلس شورای اسلامی کسانی که پیگیر مباحث سیاسی هستند بیشتر شناخته می‌شوند و افرادی که به صورت تخصصی کار می‌کنند کمتر شناخته خواهند شد.

گفتنی است در این همایش، چهره‌های معرفی شده از سوی مجمع اصولگرایان استان اصفهان از جمله حجت‌الاسلام احمد سالک، مجید نادرالاصلی، مجتبی خیام نکوئی، محمود معلمی، نصرالله سخاوتی، حجت‌الاسلام مصطفی طباطبایی‌نژاد، سید مجید عاملیان، سعید فرقانی، حمیدرضا فولادگر، ابوالفضل مصطفوی و کمال حیدری حضور داشتند و به تبیین مهم‌ترین اولویت‌های مجلس آتی، وضعیت موجود ایران در صحنه داخلی و خارجی و بایدهای رفتاری نمایندگان مجلس آتی پرداختند. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.