رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه گفت: رسانه‌ها جامعه را به سمت دوقطبی بودن نبرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛قربانعلی حسن‌‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز هفتم اسفندماه و نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در این حوزه اظهار کرد: قطعا رسانه‌ها نقش مهم و انکار ناپذیری در پرشور برگزار کردن انتخابات دارند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رسانه‌ها به عنوان مهم‌ترین پل ارتباطی مردم و دولت تاثیرگذاری بسیاری بر افکار عمومی دارند، گفت: قطعا وظیفه رسانه‌ها در انتخابات بیشتر از گذشته خواهد بود.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه رسانه‌ها مکلف به رعایت منشور اخلاقی انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس صحیح گفتمان‌ها و وقایع انتخاباتی به دور از هرگونه جناح‌بندی موجب ارتقای بینش سیاسی مردم شوند تا انتخاباتی سالم برگزار شود.

این مسئول ضمن تأکید به اصحاب رسانه مبنی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای و آگاه‌سازی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اذعان کرد: رسانه‌های دیداری و شنیداری با تشریح ضرورت مقابله با انواع توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل باید توطئه‌های پنهان و آشکار را خنثی و موجب حضور حداکثری در انتخابات شوند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور فعال و پررنگ رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه‌ها و انعکاس سریع و شفاف اخبار انتخابات تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود جامعه را به سمت دو قطبی نبرند و امید و حضور را زنده نگه دارند.

حسن‌زاده تصریح کرد: رسانه‌ها باید از نشر مطالب الحادی و مخالف موازین اسلامی و ترویج مطالبی که به اساس جمهوری اسلامی لطمه وارد کند، پرهیز شود.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم استان همواره در تمامی مناسبت‌ها با حضور پرشور و حداکثری خود به جهانیان ثابت کردند که همواره پیرو ولایت‌فقیه بوده و هستند و آگاه و هوشیار به عرصه‌ وارد می‌شوند، گفت: رسانه‌ها باید حضور آگاهانه مردم استان را به پوشش و انعکاس کامل اخبار خود به جهانیان ثابت کنند.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: رسانه ، ارتباط ، شنیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.