وي افزود: اين سامانه يكي از دقيق ترين و پيشرفته ترين سامانه هاي ارتباطي در نيروي انتظامي است و هر تماسي كه با آن برقرار مي شود بلافاصله به دفتر فرماندهي انتظامي استان متصل شده و دستور پيگيري ويژه نسبت به آن تماس به بخش هاي مربوطه ارائه مي شود.
سرهنگ كريمي با اشاره به مقاله سايت تابناك با موضوع نحوه برخورد ماموران پليس راهور شهر اصفهان با دو فعال رسانه اي در افتتاحيه چهارمين نمايشگاه بانك، بيمه، بورس و فرصت هاي سرمايه گذاري اظهار داشت: فرماندهي انتظامي استان در راستاي ارتقاي استاندارد سازي رفتار كاركنان همه ساله اقدام به برپايي دوره هايي براي تمامي كاركنان مي كند و كسب رتبه اول اداري در سطح كشور نشانه حساسيت بالاي فرماندهان انتظامي نسبت به رفتار كاركنان پليس و نوع برخورد آنان با مردم است.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه حتي يك مورد برخورد نامناسب با مردم براي پليس قابل قبول نيست گفت: پليس اصفهان همواره اعلام كرده كه از انتقادات سازنده مردم استقبال مي كند و انتظار دارد تمامي شهروندان، اصحاب رسانه كه هميشه يار و ياور پليس بوده و هستند به منظور بهتر شدن كيفيت كار نيروي انتظامي هرگونه انتقاد، پيشنهاد و شكايت خود را از طريق تماس با سامانه 197 به مجموعه مسئولين اين نيرو اطلاع دهند.
وي تاكيد كرد: پليس به مردم اطمينان مي دهد كه به تماس هاي آنها به صورت ويژه و خارج از نوبت و در كوتاهترين زمان رسيدگي و نتيجه پيگيري هاي صورت گرفته را اعلام مي كند.
سرهنگ كريمي خاطر نشان كرد: اميدواريم با ارتباط و تعامل هرچه بيشتر مردم و مشاركت همگاني در ارتقاي امنيت جامعه شاهد افزايش كيفيت كار پليس و اقتدار آن در برابر مجرمان و متخلفان باشيم.
انتهای پیام/پ