اولین دوره از سری مسابقات قویترین مردان استان یزد در وزن منهای۹۰ کیلوگرم، باحضور 7 شرکت کننده برگزار شد.

برگزاری مسابقه قویترین مردان استان یزدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق گفت: برای اولین بار مسابقه قویترین مردان استان یزد در وزن منهای 90 کیلوگرم به میزبانی شهرستان بافق و به مناسبت گرامیداشت شادروان محمد دهستانی بافقی برگزار شد.

عزیزا.. عباسیان افزود: در این مسابقات که با همکاری مؤسسه فرهنگی مذهبی شهید حسن دهستانی، باشگاه بدنسازی و پرورش اندام بهروز و هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق، برگزار شد 7 شرکت کننده برتر از سطح استان یزد باهم به رقابت پرداختند. 

رئیس کمیته داوری قویترین مردان استان یزد به 5 آیتم انجام شده در این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در وزن منهای 90 کیلوگرم، در آیتم های؛ غلط لاستیک به مسافت 20 متر، حمل اسکات تعادلی به وزن 250 کیلوگرم به متراژ 20 متر، حمل کنده 80 و 90 کیلویی ، حمل وزنه 140 کیلویی به متراژ 5 متر، حمل گوی 100،90 و 110 کیلویی و حمل چمدان 200کیلوگرمی به متراژ 20 متر ، به رقابت پرداختند.

رامین یزدی زاده با اعلام نفرات برتر مسابقه قوی ترین مردان استان یزد در وزن منهای 90 کیلوگرم، گفت: رضا اکبری با کسب 30 امتیاز ، علی قاسمیان بافقی 18 امتیاز و هاشم شفیعی 18 امتیاز با احتساب وزن ، به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: نفرات اول تا سوم این مسابقه ، در مسابقات انتخابی قوی ترین مردان کشور که در نیمه دوم اسفندماه در تهران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.