محمدزاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی کیک بوکسینگ بانوان قم می باشد.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم،ورزشکاران زیر مجموعه هیئت ما در رشته‌های متنوعی همچون کیک بوکسینگ‏، موی‌تای، ووینام و نزدیک به 20 سبک دیگر در باشگاه‌های مختلف به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

محمدزاده رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم بیان کرد: تمام رشته‌های زیر مجموعه این هیئت، پرطرفدار و دارای ورزشکاران پر تعداد بیمه شده و سازمان یافته هستند.

وی افزود: با استقبال خوبی که از سوی علاقمندان صورت گرفته، قطعا رقابت جذابی را بین ورزشکاران کیک بوکسینگ قم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: برگزاری مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ بانوان قم با حضور بهترین‌های حال حاضر این رشته و قضاوت برترین داوران کیک بوکسینگ قم صورت می‌گیرد تا هم شاهد رقابتی بدون حاشیه باشیم و هم اینکه شایسته‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب شوند.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هیئت، روز جمعه بیست و پنجم دی‌ ماه سال جاری شاهد برگزاری دوره جدید مسابقات قهرمانی و انتخابی کیک بوکسینگ بانوان قم به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مسابقات صبح روز جمعه بیست و پنجم ماه سال جاری به میزبانی سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام خواهد رسید.

در پایان خاطر نشان کرد: بانوان رزمی‌کار قم هم در رشته کیک بوکسینگ سابقه کسب موفقیت و حتی عنوان قهرمانی مسابقات کشوری را دارند و هم در رشته‌های دیگر نظیر جوجیتسو و ووینام برای ورزش قم در میادین مهم داخلی و برون‌مرزی افتخار کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.