مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان از جمع‌آوری 18 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ ابوالفضل عبداللهی گفت: مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان تعداد صندوق‌های صدقه موجود در شهرستان زنجان را قریب به 60 هزار عدد اعلام کرد و گفت: این صندوق‌ها شامل صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد صندوق‌های موجود در شهرستان صندوق‌های کوچک هستند، افزود: طبق آمار بیشترین درآمد صدقات نیز از همین محل است.

عبداللهی با اشاره به اینکه طبق آمار تا پایان آبان ماه امسال 18 میلیارد و 400 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است، بیان کرد: از این مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در آبان ماه جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از محل صدقات بر اساس نیازسنجی صورت گرفته به صورت مشخص در سرفصل‌های مختلفی هزینه می‌شوند، گفت: پرداخت کمک‌های موردی به منظور حل مشکلات فوری نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان مددجو، ارائه خدمات عمرانی به جامعه هدف، بخش درمان، پرداخت وام کارگشایی، اشتغالزایی مددجویان و ... از موارد هزینه‌کرد صدقات است.

مدیر کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان با معرفی سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد از جمله طرح مهرورزی، طرح تکریم، طرح رحمت، طرح صله و طرح حج فقرا بیان کرد: هم اکنون نیز طرحی با عنوان طرح شوق زیارت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه کمپین شوق زیارت با شعار «یاریگرکسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» تشکیل شده است، بیان کرد: این کمپین برای ایجاد بستر مناسب برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند، تشکیل و در قالب آن نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و با یاری خیرین امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و ... فراهم می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می ‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه کمک رسانی به نیازمندان مطلع شوند.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: جمع آوری ، صدقه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.