مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اعزام 500مددجوی زنجانی به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بهرام ولیزاده گفت: طرح شوق زیارت با هدف بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در کمک به اعزام مددجویان به اماکن زیارتی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «شوق زیارت» کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار تامین می شود، افزود: علاقمندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه کنند، و یا با شماره گیری #8888*733* و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت 6037991899637122 اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه این طرح با همکاری کمیته امداد و اداره کل حج و زیارت استان اجرایی می شود، گفت: در این راستا مددجویانی که به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، طی سال شناسایی و ساماندهی می شوند تا با یاری خیرین امکان اعزام آنها به این اماکن فراهم شود.

این مسوول با اشاره به اینکه از زمان انتشار فراخوان مربوط به کمک خیرین در این بخش مشارکت مردمی مطلوب بوده است، تصریح کرد: در همین راستا تا پایان سال جاری 500 نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور کاهش هزینه‌های این سفر از کمک دستگاه‌های مختلف نیز برای اعزام مددجویان به مشهد بهره گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/ب

برچسب ها: طرح ، زیارت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.