مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان با داشتن امکانات و تجهیزات موجود شرایط برگزاری و میزبانی رقابت های کشوری را دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور افزود: هماهنگی های لازم با فدراسیون اسکی برای برگزاری مسابقات یکی از رده های سنی مسابقات کشوری در این پیست در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: پیست اسکی کاکان مکان و فرصتی مناسب برای جذب گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد است.

ایزدپور از بازگشایی پیست اسکی کاکان خبر داد و خواستار شتاب بخشی در روند تعمیرات پیست کوب آن شد.

وی اظهار کرد: اعتباری افزون بر 200 میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز امکانات پیست اسکی کاکان تخصیص یافته و 50 میلیون ریال نیز برای تعمیر پیست کوب آن پیش بینی شده که به مدیریت پیست و هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
ایزدپور عنوان کرد: مابقی اعتبار مورد نیاز برای خرید گازوئیل و تعمیرات پیست کوب نیز پس از تکمیل و راه اندازی آن به مدیریت پیست و هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت خواهد شد.

وی مهمترین مشکل پیست اسکی کاکان را خرابی پیست کوب دانست و بر لزوم شتاب بخشی در روند تعمیر و راه اندازی آن و تکمیل و تجهیز امکانات بالابرهای این پیست تاکید کرد.

ایزدپور ابراز داشت: حضور قدرتمندانه ورزشکاران و قهرمانان اسکی کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری و کسب عناوین قهرمانی با توجه به ظرفیت های مناسب ورزشکاران این رشته ورزشی در استان ضروری است.

پیست اسکی کاکان با طول 600 و عرض یک هزار و 500 مترمربع یکی از پربرف ترین پیست های اسکی کشور است که در 25 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.