مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها، جشنواره برفی دنا در روزهای 15 و 16 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره برفی را که از دو سال قبل در استان رقم خورد یکی دیگر از ظرفیت‌های خوب برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری دانست و گفت: امسال در صورت مساعدت سایر دستگاه‌ها و همچنین وضعیت جوی مناسب و بارش برف، جشنواره برفی دنا در روزهای 15 و 16 بهمن برگزار می‌شود.

محمود باقری افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به زیرساخت‌هایی برمی‌گردد که باید از گذشته برای آن فکری می‌شد.

وی گفت: در مواقعی از سال که گردشگر و مسافران زیادی به استان وارد می‌شوند مشکلاتی وجود دارد.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عواملی مانند جاده‌ها و مبلمان شهری و همچنین بسته‌بندی نامناسب سوغات‌های محلی استان از جمله این مشکلات فرا روی جذب گردشگر محسوب می‌شود.

باقری به یکی دیگر از ظرفیت‌های استان در جذب گردشگر که پیست اسکی کاکان است اشاره کرد و گفت: پیست اسکی در صورتی که همه امکانات آن مهیا باشد برای جذب گردشگر مکانی مهم در استان و در فصل سرد زمستان محسوب می‌شود.


انتهای پیام /ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.