معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین جشنواره سراسری شهر برفی، در صورت تأمین اعتبار، بهمن ماه در شهرستان كوهرنگ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حیدر صادقی، در نشست كارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برگزاری این جشنواره برفی در سطح ملی، یك میلیارد و 700 میلیون ریال و در سطح بین المللی، علاوه بر مبلغ مذكور به 45 هزار دلار منابع ارزی نیاز دارد.

صادقی ادامه داد: برای تامین هزینه های اجرای این جشنواره، 100 میلیون ریال اعتبار برای مشاور، 300 میلیون ریال برای آماده سازی، 400 میلیون ریال برای هزینه اقامت و پذیرایی، 400 میلیون ریال برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه و 500 میلیون ریال نیز برای مستندسازی جشنواره نیاز است.

معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از آنجایی كه در بخش بازاریابی و تبلیغات در سالجاری تاكنون اعتباری به اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پرداخت نشده، اعتباری برای برگزاری شهر برفی وجود ندارد.

تا كنون، پنج دوره جشنواره شهر برفی در شهرستان كوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است.

همه ساله، با بارش برف و راه افتادن پیست اسکی چلگرد که یکی از پیست های معروف زاگرس است، افراد زیادی از مناطق مختلف کشور و حتی از خارج ار کشور، برای ورزش اسکی به کوهرنگ سفر می کنند.

این پیست اسکی، با بارش های برف پاییزی، زودتر از فصل زمستان راه اندازی می  شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.