قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از واگذاری 150 دستگاه وانت و نیسان در ایام الله دهه فجر بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان؛ حمید کریمیان زاده در جلسه هم اندیشی کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: این تعداد وانت و نیسان با مشارکت صندوق کار آفرینی امید و بانک سینا برای اشتغال مدد جویان در نظر گرفته شده است.

وی از 39 برنامه کمیته امداد در سطح استان که با مشارکت مراکز نیکو کاری انجام می شود خبرداد و افزود: پرداخت کلیه هزینه بیماران مددجوی بستری در بیمارستان های دولتی از 12 تا 22 بهمن، پرداخت 200 فقره جهیزیه، برپایی ایستگاه های صلواتی در راهپیمایی 22 بهمن، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها، دیدار با خانوادهای زیر پوشش بویژه ایتام، رسیدگی و مشکلات و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال مدد جویان، واگذاری 70 دستگاه تراکتور به متقاضیان، شروع به کار 80 هزار مددجوی امداد به کارخانه قوام محرکه و شهرک صنعتی خضرا ، اعزام تعداد ی از مددجویان به مشهد مقدس به صورت رایگان و دیدار با خانواده شهدا انقلاب از مهمترن برنامه این نهاد در ایام الله دهه فجر است.

وی خاطر نشان کرد: ستاد دهه فجر کمیته های متعددی دارد که یکی از این کمیته ها ، کمیته همیاری و تشکل های مردمی است که با هدف بهره گیری بیشتر محرومان و مستضعفان از خدمات دستگاههای اجرایی اجرا می شود.

کریمیان زاده تحقق نهضت خدمت رسانی به مردم، مشارکت ولی نعمتان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف این کمیته اعلام و تصریح کرد: این کمیته 13 عضو دارد.

وی یاد آور شد: رضایت این کمیته تبیین نقش محرومان ، مستضعفان و دفاع از آرمانهاو ارزش های نظام انقلاب ، فراهم نمودن زمینه آشنایی بیشتر مردم با عرصه های نظام ، تبیین و رویکردهای دهه چهارم انقلاب ، عدالت ، پیشرفت ، امید و نشاط نسبت به آینده و انقلاب ، شناسایی ظرفیت های موجود با هدف مشارکت حضور حداکثری مردم در برنامه های دهه فجر است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: واگذاری ، مددجویان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.