فرمانده انتظامی از نجات پرنده شکاری 50 میلیون ریالی از چنگ قاچاقچی سابقه دار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بجنورد،مسعود وحیدی افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر نگهداری و فروش پرندگان شکاری توسط فردی در یک منزل مسکونی، بلافاصله ماموران کلانتری 11 امام علی (ع) شهرستان شیروان وارد عمل شدند و یک قاچاقچی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این پرنده شکاری به نام سارگپه تحویل اداره محیط زیست شهرستان شیروان شد ، اظهار داشت: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد .

وحیدی گفت:جامعه و محیط زیست هیچ گونه تعرض به بیت المال و طبیعت را برنمی تابد و نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون با متخلفان و شکارچیان به شدت برخورد خواهد کرد.

194 وحیدی اظهار داشت : هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان در قالب مناطق حفاظت شده سالوک، ساریگل، قرخود و گلول و سرانی و پارکهای ملی سالوک، ساریگل و ضامن آهو و پناهگاه حیات وحش میاندشت تحت مدیریت حفاظت محیط زیست است .

گفتنی است : قوچ و میش اوریال، کل و بز، پلنگ، گرگ، گراز، خرس قهوه ای، آهو، کفتار، روباه، شغال، خرگوش، تشی، انواع گربه های وحشی، سمور و سنجاب و پرندگانی مانند کبک، تیهو، سیاه سینه، انواع کبوتر و انواع پرندگان شکاری از عمده ترین گونه های جانوری استان است.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.