رئیس مراکز رشد پارک علم و فناوری استان کردستان از تایید پنج شرکت دانش بنیان جدید در ارزیابی های دی ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،جمال الدین افضلی با بیان این مطلب افزود:هم اکنون 16 شرکت دانش بنیان در استان دارای مجوز هستند و تا پایان دی 9 شرکت دیگر نیز مجوز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه با وجود عمر دو ساله پارک علم و فناوری در استان، شاهد روند بسیار خوب ایجاد و فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان هستیم و پنج شرکت جدیدی که در استان مورد تایید قرار گرفته اند با نقش آفرینی اعضای هیات علمی دانشگاه ها بوده است.

رئیس مراکز رشد پارک علم و فناوری کردستان خاطرنشان کرد: پنج شرکت جدید دانش بنیان استان در حوزه های آی تی، پوشش های فوق حرارتی، تولید فیلتر تصفیه آب و نانو تکنولوژی، نانوذرات و محصولات ضد پیری آنتی ایجینگ فعالیت می کنند.

افضلی افزود: جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، هم افزایی علم و ثروت، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، توانمند سازی دانش آموختگان به منظور ورود به فضای کسب و کار، حمایت، هدایت و سمت دهی در جهت نوآوری ها و تولید فناوری های برتر، ایجاد زمینه برای به کارگیری هرچه بیشتر توانمندی های دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی در جامعه از جمله اهداف تشکیل شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.