استاندار کردستان خدمات رسانی مجموعه تامین اجتماعی در استان به خصوص در حوزه درمان را قابل تقدیر دانست و گفت: خدمات دهی بیمارستان مناسب و رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدیدی دو ساعته از روند ارائه خدمات دهی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج افزود: بیمارستان تامین اجتماعی سنندج با لحاظ تجهیزات هتلینگ کمبودهایی دارد اما رفتار پرسنل، پزشکان و کارکنان به گونه ای بوده که بیماران و همراهان رضایت دارند. 

وی با بیان اینکه ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی سنندج نسبتا قدیمی است، گفت: با پیگیری های مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان قرار است با تامین اعتبار از سازمان مرکزی در چند ماه آینده مشکلات هتلینگ این بیمارستان برطرف و تجهیزات جدیدی نیز اضافه شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: برخی از امکانات و تجهیزات این بیمارستان که شاید کارآیی لازم را نداشته باشد هم تعویض خواهد شد.
  
زاهدی اظهار امیدواری کرد با افزایش امکانات و تجهیزات، مجموعه درمان تامین اجتماعی بتواند در استان کردستان به افزادی هم که زیر پوشش تامین اجتماعی نیستند خدماتی در شان و جایگاه مردم استان ارائه دهد. 

انتهای پیام/گ
برچسب ها: شرکت ، پژوهش ، هیات ، مجوز ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.