بیرجند ؛

گرامیداشت شهدای ادوات عملیاتهای کربلای 4 و 5

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ادوات یگانها و شهدای عملیاتهای کربلای 4 و 5 در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ادوات یگانها و شهدای عملیاتهای کربلای 4 و 5 در خراسان جنوبی برگزار شد .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی هم با اشاره به رشادههای دلیرمردان ایران اسلامی در 8 سال دفاع گفت:اگر این ایثار و ازخودگذشتگی ها نبود ایران اسلامی هم در این جایگاه نبود.

سردار نجاتی با بیان اینکه ما صاحب یک گذشته پر افتخاریم به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک فریضه است اشاره کرد و گفت:استکبار جهانی دست به دست همه داده بودند تا پرچم اسلام را از این سرزمین پایین بکشند اما به برکت دلارویهای جوانان این سرزمین دشمن پس از 8 سال با ذلت و خواری شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه امروز با همین روحیه دوران دفاع مقدس در مقابل استنکبار ایستاده ایم و به عنوان الگویی برای جهان مطرح هستیم،گفت:امروز همه باید حاضر و اماده و با بصیرت گوش به فرمانده ولی فقیه خود باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان همیشه پیروز باشیم.

سرهنگ قاسمی معاون هماهنگ کننده سپاه انصالرضا خراسان جنوبی نیز گفت: این استان 178 شهید ادوات و 243 شهید بسیجی و سپاه در عملیاتهای کربلای 4 و 5 تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

در پایان این مراسم از کتاب گرای 178 که شامل زندگی نامه ، وصیت نامه ، خاطرات و اسناد شهدای رسته اداوت خراسان جنوبی رونمایی شد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.