نمایش «این آشامیدنی نیست» با سوءتفاهمی از یک توریست آمریکایی روی صحنه می‌رود.

سینا رازانی بازیگر نمایش «این آب آشامیدنی نیست» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نمایشنامه گفت: این اثر یکی از اولین متون نمایشنامه ورودی آلن است که به صورت بلند با فضایی جالب و طنز نوشته شده است. والتر یک توریست آمریکایی است که بر اثر یک سوءتفاهم خود و خانواده‌اش را درگیر یک سوءتفاهم می‌کند.
 
وی درباره انتخاب خود از این نقش بیان کرد: پیش از این نمایشی را به لهجه افغانستان روی صحنه برده‌ام، حتی نمایش «مردگان بی‌کفن و دفن»که یک ژانر سیاهی داشت. در کنار همه این‌ها، این اثر را دور از فضای کاری آنها دیدم و همین باعث شد تا انگیزه‌ام برای انتخاب بیشتر شود.
 
رازانی در راستای فعالیت خود با کارگردان «این آب آشامیدنی نیست» مطرح کرد: داوود بنی‌اردلان جزو آن دسته از کارگردان‌هایی است که خودش ایده‌هایی خوبی همراه دارد و دست بازیگر را در شخصیت‌‌پردازی‌ها باز می‌گذارد اما در آخر با توجه به روند نمایش و مضمون آن همه آن‌ها تحت نظر خود می‌گیرد.
 
بازیگر نمایش «پرواز ایکار» با بیان اینکه نمایش بر اساس کمدی کلام است، گفت: زمان زیادی بود که از این سبک بازی‌ام می‌گذشت و این نمایش باعث شد تا دوباره با همین اجرای سبک روی صحنه بروم از طرفی ایفای نقش کمدی این اثر بر اساس کلام است که یک بعدی تکنیک‌های به خصوص خودش را دارد.
 
گفتنی است نمایش «این آب آشامیدنی نیست» به کارگردانی داوود بنی‌اردلان از 15 دی ماه در سالن حافظ روی صحنه می‌رود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار