این ایده در پستویی از یک ملک محصور اجرا شد تا نیازمندان به دور از انظار عمومی و معابر شلوغ، از مزایای آن،رفع نیاز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛   مکان سرای مهربانی در نبش میدان امام انتخاب شد به این علت که خط تقارن و حد تعادلی از افراد ثروتمند در کنار نیازمندان، که دسترسی دو طیف اهدا کننده و استفاده کننده را به سهولت امکان پذیر میکند.

سرای مهربانی ملایر را بشناسید + تصاویر

سرای مهربانی مجموعه ای ست از یخچال مهربانی، دیوار مهربانی ، کتابخانه مهربانی و دیگر ملزومات و هر کالایی شامل حال آن میشود.

سرای مهربانی ملایر را بشناسید + تصاویر

 سرای مهربانی ملایر متصل به هیچ یک از ارگان ها،  سازمان ها،  نمایندگان و غیره نمیباشد و در طول فعالیتش تضمین میکنیم به هیچ وجه اجازه هیچ گونه سو استفاده به احدی داده نخواهد شد و نام هیچ شخص خاصی را از تریبون آن نخواهید شنید و کاملا خودجوش و مردمی میباشد.

 از آنجا که عزم خیرین گمنام ملایر از این قرار است که فعالیت دیوار مهربانی معطوف به برهه ای از زمان نباشد و در تمامی سال، از روند ممتدی برخوردار باشد سرانجام یک ملک مستقل و محصور به این پروژه مردمی اختصاص یافت.

سرای مهربانی ملایر را بشناسید + تصاویر

در سرای مهربانی ملایر مسئولینی مردمی حضور دارند که فقرا میتوانند احتیاجات خود را با آنان در میان بگذارند و آنچه نیازمند هستند را از ما در درب منزلشان تحویل بگیرند. همچنین یک صندوق در نظر گرفته شده برای اینکه که مستمندان از طریق ارائه شماره تماس خود و تقاضای کمک ( جهیزیه،  ملزومات خانه،  کمک هزینه درمان و...) و انداختن نامه در صندوق ،  غیر مستقیم و دور از انظار عمومی، از مزایای سرای مهربانی بهره مند شوند.  

سرای مهربانی ملایر را بشناسید + تصاویر

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.